به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان زائران و مسافران در زائرسرا‌های بقاع متبرکه مازندران ممنوع شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف مازندران  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در امامزادگان استان ممنوع است، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان زائران و مسافران در زائرسرا‌های بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می‌شود.

او در این جلسه با اشاره به ممنوع بودن توزیع غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران افزود: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیر‌های ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیأت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را مرتبا با مواد‌های شوینده ضدعفونی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار