استاندار اصفهان گفت:مردم نباید به شایعات اخبار کذب در خصوص بیماری کرونا توجه کنند و مط‍م‍ئن باشند که مسولان بیشتر از آنها به این موضوع حساس هستند و آمادگی کامل در استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان در نشست کارگروه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بر اقدامات خدماتی، بهداشتی و درمانی در استان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و اجرایی شدن مصوبات این کارگروه تأکید کرد.

عباس رضایی افزود: رسانه‌ها به ایجادآرامش در جامعه توجه داشته باشند و صدا و سیما در برنامه‌های پرمخاطب خود درباره آموزش و آگاهی مردم در خصوص این ویروس و ارائه راهکار‌های لازم اقدام کند.

مدیر ارشد استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه استان در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در آمادگی کامل است تصریح کرد: مردم نباید به شایعات اخبار کذب در خصوص این بیماری توجه نکنند و مط‍م‍ئن باشند که مسولان بیشتر از آن‌ها به این موضوع حساس هستند و آمادگی کامل در استان وجود دارد.

در ادامه نشست، طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پس از ارائه گزارش وضع این بیماری در استان اصفهان، پیشنهاد تعطیلی مدارس استان را به ستاد ملی کرونا ارائه کرد.

در نشست کارگروه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا چالش‌ها و مشکلات پیش روی این موضوع بررسی و راهکار‌های لازم ارائه شد.

از چهارم اسفند، تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس از استان‌ها سلب و به عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا گذاشته شد و مدارس شهر اصفهان در این زمینه فقط چهارم اسفند تعطیل شد.

در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رییس، علی ربیعی سخنگوی دولت، مدیر کمیته اطلاع رسانی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، مدیر کمیته اجتماعی، انتظامی، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیر کمیته پشتیبانی و تدارکات و محمد اسلامی مدیر پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل است.

هم اکنون ۱۰ درصد از ظرفیت همه بیمارستان‌های استان با امکانات و تجهیزات لازم برای پذیرش و مراقبت از بیماران احتمالی و مشکوک به بیماری کرونا در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار