مدیر روابط عمومی وزارت ورزش، درباره حواشی پیرامون تیم ملی فوتبال کشورمان و انتخاب نشدن علی دایی سرمربی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

مازیار ناظمی: روابط من و دایی همیشه سینوسی بوده استبه گزارش خبرنگار حوزه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، درباره شایعات پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و انتخاب نشدن علی دایی به عنوان سرمربی، گفت: علی دایی دوست من است. البته روابط ما همیشه سینوسی بوده است و در حال حاضر ارتباط ما در پیک پایین سینوس قرار دارد. من همیشه به دایی احترام می‌گذارم. علی دایی افتخار ملی ما است.

ناظمی افزود: به بعضی دوستان می‌گویم، شاید ۲ سوم از افتخارات علی دایی را من در خبر ورزشی و صدا و سیما اعلام کرده ام، اما بعضی بحث‌هایی که مطرح می‌شود، واقعا وجود ندارد.

مازیار ناظمی تصریح کرد: در اطلاع رسانی سکته‌هایی وجود دارد که این‌ها نمونه‌هایی از آن است. اصلا بحث صلاحیت نداشتن علی دایی و موضوعاتی از این دست هرگز مطرح نبوده است.

ناظمی گفت: در گذشته هم اعلام شده بود که فدراسیون فوتبال تمایلی برای همکاری با علی دایی در این زمینه نداشته است. گزینه‌های سرمربیگری برای سرمربی تیم ملی هم به طور کامل مشخص بودند. برانکو، اسکوچیچ و قلعه نویی گزینه‌های هدایت تیم ملی بودند. قلعه نویی به هر دلیلی در تیم ملی حضور نیافت، برانکو در تیم دیگری کار خود را آغاز کرد و در انتها مسئولان با اسکوچیچ به توافق رسیدند. همه این موارد با نظر فدراسیون فوتبال انجام شده است.

او درباره شایعاتی مبنی بر حمایت وزارت ورزش از قریب در انتخابات فدراسیون فوتبال در نبود افرادی مانند علی دایی و دادکان تصریح کرد: در ابتدا خواهش می‌کنم، شایعات را در رسانه‌ها مطرح نکنیم. اگر حقیقتی وجود دارد مطرح کنیم، در غیر این صورت بگوییم شنیده شده است. وزارت ورزش از هیچ گزینه‌ای در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت نمی‌کند. همه می‌توانند در انتخابات حضور داشته باشند.

ناظمی ادامه داد: در اینکه وزارت ورزش بر انتخابات فدراسیون نظارت دارد، شکی نیست. بالاخره هر اتفاقی در فوتبال و فدراسیون فوتبال رخ بدهد، وزیر باید پاسخگو باشد. حتی در تیم‌های دیگر هم بابت هر اتفاقی وزیر موظف به پاسخ است.

مازیار ناظمی، ایرادات اساسنامه فدراسیون فوتبال را تایید کرد و گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال مورد بحث و نقد جدی است. من هم کاملا قبول دارم. باید بزرگان فوتبال بتوانند در انتخابات حضور پیدا کنند.

ناظمی درباره گزینه‌های مطرح خارجی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال گفت: طبق روایت‌هایی که از دوستان فدراسیون فوتبال شنیده ام، با مورینیو در جریان جام ملت‌های آسیا در امارات، صحبت شده است. او مفسر یکی از شبکه‌های تلویزیونی بود و این پیشنهاد به او شد. با استفاده از رابطه‌ها با کلینزمن و زیدان هم صحبت شد. این‌ها همه روایت‌هایی است که مسئولان فدراسیون فوتبال به من گفته اند.

ناظمی تصریح کرد: من شان مردم و فوتبال کشورمان را خیلی بالاتر از این‌ها می‌دانم. همه داستان همین بوده است و تخیلات من نیست. حق فدراسیون بود که بعد از رفتن کی روش، بهترین مربی را انتخاب کند. در ادامه با هروه رنار و لوران بلان صحبت کردیم. مذاکره موضوعی طبیعی است. چرا ما فکر می‌کنیم شان ما نیست که زیدان در تیم ملی ما حضور داشته باشد؟ ممکن است نتوانیم هزینه‌ها را تامین کنیم و خیلی مسائل دیگر.

ناظمی درباره ۲ شغله بودن خودش گفت: من ۲ شغله نیستم. ۲ شغله شخصی است که از ۲ جا حقوق بگیرد. شغل و مسئولیت ۲ موضوع جدا است. قانون این اجازه را نمی‌دهد که شخصی ۲ شغل داشته باشد. در فدراسیون اتومبیلرانی سرپرست هستم و تنها گاهی پاداش می‌گیرم.


بیشتر بخوانید : اسکوچیچ: ایرانی‌ها مهمان نواز هستند/ ذهنیت منفی درباره این کشور به دلیل نادانی است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار