کاخ سفید، یک دانشجوی ۲۳ ساله را به یکی از سمت‌های ارشد دفتر کارمندان ریاست جمهوری منصوب کرد.

یک دانشجوی ۲۳ ساله در پُست ارشد دفتر کارمندان ریاست جمهوری در کاخ سفیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی پولیتیکو در گزارشی از اقدام کاخ‌سفید در خصوص انتصاب یک دانشجوی ۲۳ ساله به یکی از سمَت‌های ارشد دفتر کارمندان کاخ سفید خبر داد.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید یک دانشجوی ۲۳ ساله دانشگاه جرج واشنگتن را برای یکی از سمت‌های اصلی در دفتر کارمندان ریاست جمهوری کاخ سفید معرفی کرده است.

کاخ سفید گفته است دفتر کارمندان ریاست جمهوری کاخ سفید بر روند انتصابات ریاست جمهوری و جذب نیرو برای خدمت به رئیس جمهور نظارت دارد.

در همین حال، پایگاه پولیتیکو به نقل از سه مقام اداری که از این انتصاب مطلع بودند، نوشت: «جیمز بیکن» که در حال حاضر، در مقطع کارشناسی دانشگاه جرج واشنگتن تحصیل می‌کند، مدیر بعدی دفتر کارمندان خواهد بود.

بنابر گزارش‌ها، بیکن موفق شد «کاتیا بولاک» که بیش از ۵۰ سال سن دارد را برای کسب این جایگاه کنار بزند. او قرار است در کنار «جان مکنتی» دستیار سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در سال ۲۰۱۸ اخراج شد و به تازگی بار دیگر به سرپرستی این اداره منصوب شده است، فعالیت کند.

این دانشجوی ۲۳ ساله مدتی را در وزات حمل و نقل کار کرده و سپس ضمن تحصیل به عنوان واسطه کاخ سفید با وزارت مسکن و شهرسازی خدمت کرده است.

مقامات آگاه همچنین گفتند بیکن تحصیلات خود را برای فعالیت در ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری متوقف کرده است.

کاخ سفید هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
به این میگن جوانگرایی
حالا مال ماهم همه پیر
آخرین اخبار