مردم ورزش دوست فریدونکنار از رضا حسن‌پور دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیایی ازبکستان به گرمی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مردم ورزش دوست و اهالی روستای فرم از بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار از رضا حسن‌پور وزنه بردار ملی‌پوش کشورمان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان سال ۲۰۲۰ قاره آسیا و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیایی ازبکستان بدون حضور مسئولان استقبال کردند.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان سال ۲۰۲۰ قاره آسیا در تاشکند برگزار شد و رضا حسن‌پور وزنه بردار ملی‌پوش کشورمان از روستای فرم شهرستان فریدونکنار با مجموع ۳۶۴ کیلوگرم، صاحب گردن آویز نقره‌ای شد.

در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان ۲۰۲۰ آسیا به میزبانی تاشکند ازبکستان، رضا حسن‌پور ملی‌پوش دسته ۱۰۹+ کیلوگرم جوانان کشورمان روی تخته رفت و در نهایت با مهار وزنه‌ها در مجموع ۳۶۴ کیلوگرم به یک مدال طلا، یک نشان نقره و یک گردن‌آویز برنز رسید.

حسن‌پور فریدونکناری در حرکت یکضرب وزنه‌های ۱۵۳ و ۱۶۱ کیلوگرم را در اولین و دومین انتخاب به ثبت رساند، ولی در حرکت سوم که به دنبال گرفتن مدال نقره بود نتوانست وزنه ۱۶۴ کیلویی را مهار کند و به مدال برنز یکضرب دست یافت.

وزنه بردار ملی پوش مازنی در حرکت دوضرب ۱۹۵ را به راحتی مهار کرد، اما در حرکت دوم با اینکه می‌توانست به راحتی وزنه ۲۰۳ کیلویی را در اختیار خود کند، وزنه از دستانش افتاد و البته در سومین حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۲۰۳ کیلوگرم شد. در نهایت یک طلا دوضرب، یک نقره مجموع و یک برنز یکضرب را به دست آورد.

وی از ۵ سال پیش تاکنون بصورت حرفه‌ای وزنه می‌زند و توانست سرسخت‌ترین رقبای خود از کره شمالی و سوریه را پس بزند، حالا خود را برای رقابت‌های جهانی سال آینده آماده می‌کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.