استاندارد یزد گفت: تا مشخص شدن وضعیت کرونا تا ده روز آینده سیاست خنثی در تبلیغ گردشگری نوروز دنبال شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد با اشاره به آمادگی حداکثری برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: باید ضوابط و سیاست گذاری‌های کشور را در رابطه با ویروس کرونا دنبال کنیم، در استان نیز در جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد پدافند زیستی و کارگروه سلامت شورای برنامه ریزی در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

او با بیان اینکه باید با سیاست خنثی نسبت به تبلیغ گردشگری نوروز اقدام شود، افزود: کمیته‌های مختلف خدمات نوروزی کار خودشان را شروع کنند تا ده روز آینده که وضعیت بیماری کرونا در استان و کشور روشن شود.

طالبی با اشاره به اینکه اکنون با حداکثر آمادگی برای مسافران نوروزی برنامه ریزی می‌کنیم، ادامه داد: ده روز آینده زمان مناسب تری برای تصمیم گیری نهایی در خصوص محدودیت‌های گردشگری نوروز با توجه به بیماری کرونا است.

استاندار یزد با بیان اینکه اکثر مراکز اقامتی چشم انتظار نوروز هستند تا بتوانند بهره مندی اقتصادی مناسبی از این ایام داشته باشند، افزود: اگر نگاه‌های محدود کننده را تقویت کنیم تبعات بدی در انتظار گردشگری و فعالان این صنعت خواهد بود.

او ادامه داد: خط قرمز شورای سلامت و پدافند زیستی رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی در اماکن گردشگری است، و با توجه به اینکه امروزه استان یزد استانی با شاخص‌های بالا در زمینه بهداشت و سلامت شناخته می‌شود گردشگران باید با آرامش خاطر به این استان سفر کنند.

این مقام مسئول بر ارتقای شاخص‌های امنیتی استان تاکید کرد و افزود: با توجه به شلوغی ایام نوروز تمام دستگاه‌ها اقدامات پیشگیرانه را برای امنیت اموال مردم و جلوگیری از سرقت را در نظر داشته باشند.

استاندار یزد با اشاره اهمیت مسائل اجتماعی استان در ایام نوروز، تصریح کرد: رعایت این مسائل برای نمونه جمع آوری و ساماندهی متکدیان در سطح استان است تا نمای خوبی را از شرایط اجتماعی استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.