باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

دانش آموزان بلاتکلیف میان پاسکاری وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت

قرار بود تا اطلاع رسانی تعطیلی مدارس از سوی وزارت بهداشت اعلام شود اما هنوز نه این وزارتخانه و نه آموزش و پرورش واکنشی داشتند.

دانش آموزان بلاتکلیف میان پاسکاری وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشتبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که ویروس کرونا چند روزی است وارد کشور شده و اوضاع و احوال برنامه های روزمره را تغییر داده است اما هنوز هم شرایط پایداری برای این اوضاع و به بیانی روشن تر بحران وجود دارد.

شیوع کرونا در کشور که موجب آسیب و ابتلای  حدود ۱۰۰ نفر شده است برخی برنامه‌ها  از قبیل لیگ والیبال گرفته تا تالارهای مراسم و حتی همایش‌های علمی را به تعطیلی کشاند تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود اما هنوز وضعیت برخی مکان‌های عمومی در بلاتکلیفی قرار دارد اما مدارس که یکی از مهم ترین مکان‌های عمومی و مستعد سرایت کرونا ویروس است هنوز مدیریتی واحد نداشته تا تعطیلی آن را رسما اعلام کند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی مدارس تا نیمه فروردین صحت ندارد


صبح امروز بود که محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش اختیار تعطیلی مدارس را به وزارت بهداشت محول کرد و قرار بر این شد تا اعلام تعطیلی مدارس بر عهده این وزارتخانه باشد اما تاکنون هیچ اطلاع رسانی از سوی این وزارتخانه مبتی بر تعطیلی یا دایر بودن مدارس نشده است و دانش‌آموزان بلاتکلیف هستند.

هرچند طی روزهای گذشته هم اعلام تعطیلی مدارس استان تهران بعد از تایید و تکذیب های بسیار در نهایت به قطعیت می‌رسید اما برای فردا (هفتم اسفند) هنوز هیچ واکنشی از سوی وزارتخانه های مربوطه حاصل نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
اگر وزارت بهداشت نگران وضع تحصیلی ماست پس جون ما بچه ها براش ا رزش نداره. چون با تعطیلی مدارس که فقط دو هفته مونده به عید وضع تحصیلی هیچ تغییری نمی کنه.
ما بچه ها حتی می تونیم بعد از عید چند روز بیشتر به مدرسه بریم و اینجوری جون همه ما بچه ها به خطر نمی افته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا جون بچه هامون براشون ارزش نداره انگار تعطیل کنید تا شرایط عادی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا جون بچه هامون براشون ارزش نداره انگار تعطیل کنید تا شرایط عادی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
ببخشيد بلاتكليف يعنى چى!؟ خوب تا در منزل هستند برنامه مطالعاتى داشته باشن بخصوص كنكوري ها از درساشون غافل نشن و نگران هم نباشن. مگه دانش آموزا تور جهانگردى دارن كه بلا تكليفن!؟
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۲۲:۱۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام خدمت خبرگزاری زحمت کش خبرنگاران جوان
ببخشید میخواستم ازتون خواهش کنم که موضوع تعطیلی فردا مدارس تهران رو از وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت دنبال کنید تا دیر نشده واقعا این رفتار خوبی نیست که انقدر بی برنامه پیش میره
آخرین اخبار