حزب‌های نزدیک به حزب لیکود منتسب به بنیامین نتانیاهو، بر حضور در انتخابات رژیم صهیونیستی تاکید دارند و حاضر نیستند به نفع حزب لیکود از انتخابات کناره‌گیری کنند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، طبق گفته منابع حزب لیکود، منتسب به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، این حزب دیگر امیدی به کناره‌گیری یک حزب راست افراطی به نفع نتانیاهو در انتخابات پیش‌رو را ندارد.

به گفته این منابع سران حزب لیکود مدت‌هاست که در تلاش‌اند تا «ایتامار بن گویر»، رهبر حزب افراطی «اوتزما یهودیت»، برای کناره‌گیری از حضور در انتخابات قانع کنند.

این تلاش‌ها اما ناموفق بوده و وی در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد.

براساس همه نظرسنجی‌های اخیر، حزب راست افراطی اوتزما یهودیت، تنها ۳.۲۵ ٪ از آرای صهیونیست‌ها را در انتخابات پیش‌رو جلب می‌کند.

حزب لیکود اصرار دارد که با توجه به این آرای کم، تنها میزان رای حزب لیکود کاهش می‌یابد و حزب آبی و سفید آرای بیشتری را کسب خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی چندی است که وارد یک بحران سیاسی شده و برخی از کارشناسان معتقدند که حتی سومین انتخابات نیز شاید صهیونیست‌ها را از بحران خارج نکند. در این میان، نتانیاهو متهم به ارتکاب جرائم اقتصادی متعددی شده که تا چندی پیش حضور او در انتخابات را با تردید مواجه کرده بود.

انتخابات آتی در اراضی اشغالی قرار است در سوم مارس برگزار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Behzad
۱۸:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
خدایا به کرمت قسمت میدهم ویروس کروناراببر تو کاخ سفید وکاخ س رابه کاخارواح تبدیل کن اگر صلاج میبینی سالها ارزوی تویوتا کرونا را داشتم حالاکه نصیبم نکردی وارزو به دل ماندم حداقل وبروس کرونا را از من وهمنوعانم دورکن
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۲۳:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
تو فقط بگو کی خبر مرگت میاد منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم کرونا بگیرش نتانیاهورو!!!
آخرین اخبار