فرماندار سلسله گفت: ضلع جنوبی جاده خرم آباد- الشتر به دلیل رانش پل چشمه سرده در اثر بارش باران مسدود شد و هم اکنون تردد در ضلع شمالی آن دو طرفه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  شریف خسروی، با اشاره به بارش بیش از ۵۳ میلیمتر باران طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان اظهار داشت: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی بیشترین بارندگی در شبانه روز گذشته برای شهرستان سلسله ثبت شده است.

وی با اشاره به آبگرفتگی در برخی نقاط شهری و مناطق روستایی شهرستان، افزود: با همکاری نیرو‌های شهرداری، هلال احمر، راهداری و نیرو‌های بسیج و مردمی در حال رفع آبگرفتگی این نقاط و مسیر‌ها هستیم.

خسروی اظهار داشت: هم اکنون سالن شهید احمدی پور، سالن آموزش و پرورش، سالن ورزشی جنب سپاه ناحیه، مسجد فیروزآباد، مسجد کاکارضا و مدرسه نمونه شهید باهنر برای اسکان اضطراری آسیب دیدگان از سیل در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان سلسله خوشبختانه در وضعیت مناسبی به سر می‌برد به طوریکه آب، برق، گاز و تلفن این شهرستان نیز در وضعیت پایداری قرار دارد و تا کنون از قطعی این تاسیسات در هیچ یک از روستا‌ها و مناطق شهری گزارشی نشده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، سلسله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار