سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها بیش از انتظارمان پیشرفت داشته‌ایم، گفت: در این سال سخت توانستیم قدم‌های خوبی در حوزه اشتغال برداریم.

ویژه نوروز/در برخی از حوزه‌ها بیشتر از انتظارمان پیشرفت داشته‌ایممیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحقق شعار سال گذشته که رونق تولید بود، اظهار کرد: ایران در  سال ۹۸ شرایط بدی را پشت سر گذاشت؛  تحریم‌هایی که روز به روز تشدید شد، محدودیت‌هایی که بیش از سال‌های قبل اعمال شد و حوادث پیش‌بینی نشده طبیعی که در کشور رخ داد به خوبی گواه این امر است.

او افزود: هیچ کشوری نمی‌توانست در شرایط فشار‌ها و تحریمی دوام بیاورد، ولی  ایران از پس آن برآمد، به دور از نگاه سیاسی می‌توان گفت که در طول یکسال با همه بلایای طبیعی، سوانح و حوادث هیچ کشوری نمی‌توانست دوام بیاورد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ایران در سال ۹۸ وقایع بسیاری را پشت سر گذاشت و نه تنها کمکی از هیچ کشوری دریافت نکرد، بلکه برخی کشور‌ها مشکلات آن را هم تشدید کردند.

میرزاده تأکید کرد: ایستادن کشورمان روی پای  خود، مدیون مجموعه‌هایی است که علی‌رغم مشکلات مربوط به مواد اولیه کارخانه‌ها و مشکلات بانکی، مقاومت کرد. در این سال سخت توانستیم قدم‌های خوبی در حوزه اشتغال برداریم.

او با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها حتی بیشتر از انتظارمان پیشرفت داشته‌ایم، تصریح کرد: برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها با حضور در روستا‌ها و مناطق محروم کارگاه‌های کوچکی در حوزه اشتغال ایجاد کردند.

میرزاده بیان کرد: ما باید از همه مجموعه‌هایی که برای رشد و رونق تولید کشور تلاش کرده‌اند تشکر کنیم، چراکه این موضوع سبب کاهش وابستگی ایران از سایر کشور‌ها شده است و این اقدام بزرگ را در حد توانشان و حتی بیش از آن به پیش بردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در این روز‌های پایانی سال نتیجه تلاش مجموعه‌ها را با آمار و ارقام ببینیم و فعالیت‌های انجام گرفته برای ملت ایران را شفاف سازی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار