استاندار هرمزگان با ابلاغ دستوری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بر لزوم به کارگیری تمام امکانات برای کنترل سلامت مسافران در مبادی ورودی استان و پیشگیری از بیماری کرونا، تاکید کرد.

کنترل سلامت مسافران در مبادی ورودی استان برای پیشگیری از شیوع کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فریدون همتی ، استاندار هرمزگان با ابلاغ دستوری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، بر لزوم به کارگیری تمام امکانات برای کنترل سلامت مسافران در مبادی ورودی استان و پیشگیری از بیماری کرونا، تاکید کرد.

همتی با اشاره به  علاقه زیاد مردم به سفر به هرمزگان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و جاذبه‌های گردشگری افزود: سایر دستگاه‌های مرتبط از جمله ادارات کل راه آهن، فرودگاه ها، حمل و نقل جاده‌ای، بنادر و دریانوردی و پلیس راه با دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاری لازم را در راستای اجرای مناسب این وظیفه مهم داشته باشند.

او با تاکید بر حفظ و تامین سلامت مردم استان و مسافران،گفت: مردم از سفر‌های غیرضروری پرهیز می‌کنند و آمار اعلامی اداره کل بنادر و دریانوردی استان، بیانگر کاهش ۴۰ درصدی مسافر در بندر پل و کاهش ۱۵ درصدی در بندر شهید حقانی است که نشان دهنده رعایت نکات ایمنی توسط مردم است.

استاندار هرمزگان از مردم شریف و هموطنان درخواست کرد که به طور جدی از انجام مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز و نکات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از بیماری کرونا را رعایت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.