رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: امسال جشن نیکوکاری در ۲ پایگاه اصلی برگزار می‌شود.

خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور کمک به محرومان و نیازمندان شهرستان مهاباد، جشن نیکوکاری امسال در ۲ پایگاه مستقر کمیته امداد و شهرداری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جشن نیکوکاری علاوه بر پایگاه اصلی در پایگاه‌های میادین برگزار می‌شود، افزود: پایگاه‌های میادین شامل ۱۷۰ پایگاه مدارس، ۷ مرکز نیکوکاری، ۷ پایگاه در میعاد‌های نماز جمعه، و ۱ پایگاه میادین اصلی شهر و ۱ پایگاه دفاتر کمیته امداد در سراسر شهرستان آماده جمه آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی است.

خضری اضافه کرد: همچنین ۴۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در میان دانش‌آموزان شهرستان مهاباد توزیع خواهد شد.

او با اشاره به زمان برگزاری جشن نیکوکاری، بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال ۱۴ اسفند در مدارس، ۱۵ اسفند در سطح پایگاه‌های شهری و ۱۶ اسفند در مصلی‌های نماز جمعه با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" برگزار می‌شود.

خضری عنوان کرد: مردم خیر و نیکوکار شهرستان مهاباد در جشن نیکوکاری پارسال نزدیک به ۶۷۴ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان مساعدت کردند.

او ادامه داد: پیش بینی می شود مردم نوعدوست در جشن نیکوکاری سال جاری بیش از ۱ میلیارد تومان برای رفع نیاز‌های محرومان شهرستان مهاباد کمک کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ در این آیین معنوی مشارکت کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.