نخست‌وزیر ژاپن از شرکت‌های این کشور خواست تا به کارمندان خود پیشنهاد انجام کار‌ از منزل را بدهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن امروز سه شنبه از شرکت‌های این کشور خواست تا در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به کارمندان خود پیشنهاد دورکاری بدهند.

این طرح، که در جلسه کابینه ژاپن در روز سه شنبه به تصویب رسید، همچنین از افرادی که علائم سرماخوردگی یا تب دارند خواست تا در منزل بمانند و به برگزارکنندگان مراسم و رویداد‌ها پیشنهاد کرد تا به بازنگری در برنامه خود بپردازند.

در ژاپن تاکنون ۱۵۹ مورد ابتلا به ویروس کرونا مشاهده شده که این تعداد علاوه بر ۶۹۱ موردی است که در کشتی کروزپرنسس دایموند واقع در جنوب توکیو مشاهده شد. روز سه شنبه شبکه ان اچ کی چهارمین مورد مرگ در میان مسافران این کشتی را گزارش داد.

از سوی دیگر مقامات بهداشتی چین امروز سه‌شنبه اعلام کردند روز گذشته ۵۰۸ مورد جدید ابتلای به ویروس کرونا شناسایی کرده‌اند و به این ترتیب، شمار افراد آلوده به این ویروس در این کشور به ۷۷۶۵۸ نفر رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین نیز اعلام کرد روز دوشنبه ۷۱ نفر در اثر ابتلای به ویروس کرونای جدید در این کشور جان خود را از دست داده‌اند و به این ترتیب، شمار تلفات این اپیدمی به ۲۶۶۳ رسید. ویروس کرونا اولین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین مشاهده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار