فیلم معرفی آنلاین محصولات جدید سونی

سونی اکسپریا ساعاتی پیش به صورت آنلاین محصولات جدید خود را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب شده است که چند مورد از رویداد‌های بزرگ، به‌ویژه در حوزه فناوری، لغو شود. یکی از این رویدادها، MWC 2020 یا همان کنفرانس جهانی موبایل است که به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد.

شرکت‌های بسیاری برای معرفی محصولات خود در این رویداد برنامه‌ریزی کرده بودند اما لغو آن باعث شد نتوانند برنامه‎های خود را عملی کنند. اما بعضی از شرکت‌ها برای مقابله با این مسئله و عقب نماندن از دنیای فناوری به روش‌های جدید روی آوردند.

تلاش سونی برای معرفی محصولات جدیدش

پس از لغو رویداد سالانه MWC، سونی تصمیم گرفت به هر قیمتی شده محصولات جدیدش را رونمایی کند. به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت گوشی جدید خود را که در خط تولید Xperia قرار دارد، به صورت آنلاین رونمایی کند.


بیشتر بخوانید: کرونا مانع از حضور سونی در PAX East 2020 شد


طبق انتظار باید حداقل دو گوشی جدید این شرکت در کنفرانس آنلاین سونی معرفی می‌شدند که یکی از آن‌ها پرچمدار و دیگری میان‌رده بود. گوشی پرچمدار Xperia 1 II و میان‌رده Xperia 10 II نام دارد.

این رویداد آنلاین از حدود ۸ صبح آغاز شد. در ادامه بخش‌هایی از این رونمایی آنلاین را مشاهده می‌کنید که در آن دستگا‌ه‌های جدید سونی معرفی شدند:

گوشی Xperia 1 II در رند‌هایی که تاکنون از آن منتشر شده دارای یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۶.۶ اینچ است. همچنین سه دوربین پشت این گوشی به صورت عمودی در بالای سمت چپ جای گرفته‌اند. سال گذشته گوشی Xperia L3 نیز بخشی از مراسم رونمایی دستگاه‌ها در MWC بود، اما این بار زمان زودتر به آن رسید، بنابراین ما به دنبال جانشین Xperia 10 هستیم تا به Xperia 1 II روی صحنه بپیوندد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار