توکلی گفت:با تجهیز این آزمایشگاه از روز گذشته در قم دیگر نیازی نیست تست‌های تشخیص ویروس کرونا به تهران ارسال و کار‌های تشخیص این ویروس در خارج از قم انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،توکلی نماینده وزیر بهداشت در قم از تجهیز آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در قم خبر داد.

نماینده وزیر بهداشت در قم عنوان کرد:با تجهیز این آزمایشگاه از روز گذشته در قم دیگر نیازی نیست تست‌های تشخیص ویروس کرونا به تهران ارسال و کار‌های تشخیص این ویروس در خارج از قم انجام شود.

 توکلی در نظر گرفتن دو خوابگاه اختصاصی برای پرسنل بیمارستان‌ها که با بیماران مبتلا به ویروس کرونا سر و کار دارند و علاوه بر آن مجموعه بسته‌های حفاظت فردی برای کارکنان و بیماران تامین شده و هر شب وارد استان قم می‌شود که از این حیث مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد :تعداد افراد بستری مشکوک به کرونا در دو بیمارستان کامکار و فرقانی قم را ۳۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: برخی از این بیماران دچار آنفولانزا و مشکوک به کرونا هستند.

دکتر ابرازه تاکید کرد: تعداد بیماران فوت شده در قم فقط ۷ نفر می‌باشد ،۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که بهبود یافته اند از بیمارستان مرخص شدند که ۱۳ نفر از آن‌ها در بیمارستان کامکار و ۸ نفر در بیمارستان فرقانی بستری بودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار