رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: بیش از ۹۰۰ نفر از حامیان از کودکان بد سرپرست و یتیم شهرستان مهاباد حمایت می‌کنند.

خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور حمایت و کمک به مددجویان بد سرپرست، ۹۳۰ حامی از ۶۲۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با اهتمام این نهاد، ۶۰۰ نفر دیگر جدیدا به عنوان حامی ایتام در این طرح ثبت نام کرده اند، افزود: تعداد حامیان ایتام ۳۶۴ نفر و ۲۶۳ نفر از فرزندان محسنین هستند.

خضری اضافه کرد: سرانه دریافتی هر یتیم ۱۳۰.۳۹۴ هزار تومان و سرانه ماهیانه هر محسنین ۱۴۰.۷۶۸ هزار تومان است.

او تصریح کرد: اداره اکرام ایتام کمیته امداد به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، نسبت به برگزاری پویش‌های مختلف از قبیل "طرح جذب یک میلیون حامی"، "هرکارمند حامی یک یتیم" و "سفیران ایتام" اقدام کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، تماس مستقیم با اداره اکرام ایتام این نهاد، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ و یا مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir در حمایت از فرزندان محسنین و ایتام مشارکت کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.