رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به فراوانی تولید، کمبودی در تامین آجیل شب عید نداریم و قیمت ها متعادل است .

مصطفی احمدی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت وکشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بازار آجیل شب عید اظهار کرد: هم اکنون کمبودی در تامین آجیل شب عید نداریم و عرضه به میزان کافی صورت گرفته است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران ادامه داد: تنها متاسفانه حدود ۱ ماه گذشته، کالایی همچون تخم کدو در گمرک به جا مانده و اگر این کالا ترخیص شود به طور قطع کمبودی در این اقلام در بازار شب عید نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: حباب کاذب ۱۰ درصدی قیمت برخی اقلام آجیل و خشکبار 


احمدی در پاسخ به این سوال که وضعیت صادرات آجیل به چه صورت است؟ تصریح کرد: متاسفانه، چون صادرکننده‌ها نمی‌توانند پول خود را به راحتی  دریافت کنند ترجیح می‌دهند که صادراتی در بازار نداشته باشند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران ابراز امیدواری کرد که بازار آجیل بتواند رونق بگیرد و تولیدکنندگان تولیدات خود را بیش از پیش گسترش دهد.

احمدی در ادامه بیان کرد: با توجه به فراوانی تولید و عدم کمبود در بازار پیش بینی می‌شود که نوسان چندانی در قیمت ها اتفاق نیفتد و افراد می‌توانند هر گونه گرانفروشی را به اتحادیه آجیل و خشکبار و سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار