شرکت ولوو طی مراسم امروز خود دست به معرفی و صحبت راجع به جزئیات دو خودروی ارتقا یافته خود زد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با این که مدت زیادی از زمان معرفی دو خودروی Volvo S90 و V90 می‌گذرد، اما همچنین این اتومبیل‌ها هر دو از ظاهر زیبا و بروزی برخوردارند. از این جهت بسیاری از طرفداران از عدم تغییر بیش از اندازه در طراحی مدل جدید این خودرو‌ها هنگام معرفی امروز بسیار راضی بودند. در واقع باید اظهار کرد بسیاری از مخاطبین ممکن است حتی متوجه تغییرات صورت گرفته نشوند چرا که مدل جدید خودروی ولوو از جزئیات جدید بسیار کوچکی بهره می‌برد.

جزئیات اتومبیل‌های Volvo S90 و Volvo V90

اصلاحات ایجاد شده در خودروی تازه ولوو شامل یک سپر جلویی جدید به همراه مه شکن‌های تازه می‌شود. این تغییرات همچنین تا قسمت‌های پایینی سپر نیز ادامه دارد. در پشت این خودرو چراغ‌های عقبی کشیده با فرمی زیبا همراه چراغ راهنمای پیاپی قرار گرفته است. در ادامه شرکت ولوو در اتومبیل جدید خود از رنگ‌آمیزی جدید به همراه طراحی جدید برای چرخ‌ها استفاده کرده است. در قسمت داخلی خودرو‌های مدل ۲۰۲۱ S90 و V90 این دو از سیستم صوتی بسیار قدرتمند‌تری بهره می‌برند که با یک تقویت کننده صدا ارتقا یافته است.

اقدامات ولوو برای ارتقای مدل‌های V90 و S90

در این خودرو‌ها همچنین سیستم تهویه هوایی قرار دارد که می‌تواند ذرات بسیار ریز را در کمتر از چند دقیقه از محیط خارج کند. گفتنی است که این ساستم ابتدا در کشور چین و برای مدل‌های عرضه شده در این کشور معرفی شد. شرکت ولوو تلاش کرده است تا با ایجاد دو سیستم تهویه هوا و صوت قوی در خودرو‌های کوچک مدل‌های ۶۰ خریداران خود را راضی نگه دارد. در ادامه این شرکت از وجود دو ورودی USBC با قدرت ۱۲ والت بهره می‌برد. گفتنی است که در برخی مدل‌ها قابلیت شارژ بی‌سیم نیز وجود دارد.

اقدامات ولوو برای ارتقای مدل‌های V90 و S90

همچنین مدل دوخت صندلی پشمی XC90 نیز بر روی سری‌های ۹۰ و ۶۰ قرار گرفته که در قسمت‌هایی توسط چرم‌های مخصوص زیباسازی شده‌اند. لازم به ذکر است شرکت ولوو در حال حاضر قصد دارد سیستم هیبریدی را بر روی مابقی خودرو‌های ۶۰ و ۹۰ خود اعمال کند. این شرکت همچنین به طرفداران خود وعده داده است که تا سال ۲۰۲۲ یک مدل تمام الکترونیکی جدید از اتومبیل XC90 عرضه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار