رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: امسال هزار مددجو در کلاس‌های آموزشی و تربیتی شرکت کرده اند.

خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: امسال هزار مددجوی شهرستان مهاباد در کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی شرکت کرده اند و از خدمات متنوع این نهاد بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه خدمات این نهاد در یک حوزه کانون فرهنگی و تربیتی کمیته امداد بوده است، افزود: برای برگزاری این کلاس‌های متنوع ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

خضری اضافه کرد: موضوعات خدمات شامل قرآن، احکام، اهلاق اصلاحی، برنام ورزشی، اردو‌های یک روزه، کلاس‌های خیاطی، طراحی، خوشنویسی و کلاس‌های تقویتی زیان برای این مددجویان بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد اظهار داشت: همچنین به علت استقبال مددجویان از برگزاری دوره‌های آموزشی کلاس‌های آموزش خانواده، احکام، فرزند پروری و سبک زندگی سلامی برای بزرگسالان به صورت رایگان ارائه شد.

او تصریح کرد: افراد برخوردار از فعالیت کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد را فقط مددجویان زیر پوشش این نهاد شامل می‌شود.

خضری تاکید کرد: این کانون به دو نوع موقت و دائم تقسیم می‌شود که کانون‌های دائم در طی سال فعالیت دارند و کانون‌های موقت تنها در تابستان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.