آمادگی واحد‌های تولیدی کردستان برای تولید ماسک

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سه واحد تولیدی آمادگی کامل خود را برای تولید ماسک پزشکی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد دره وزمی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان امروز در سی و دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کردستان گفت: از جمله برنامه‌های سازمان برای روز‌های پایانی سال تامین و توزیع کالا‌های اساسی، تامین میوه شب عید، فروش فوق العاده، برپایی نمایشگاه بهاره و طرح تشدید نظارت بازار است.  

او با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۲۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب در استان خریداری شده است، اضافه کرد: تمام پرتقال خریداری شده و ۱۹۳ تن سیب خریداری شده وارد استان شده است. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه توزیع میوه های شب عید با کمک شهرداری و اتحادیه میوه فروشان انجام می شود، افزود: این میزان میوه در حدود ۹۰ غرفه در استان و ۳۰ غرفه در سنندج عرضه می شود. 

دره وزمی با اشاره به اینکه میوه ها در چهار سردخانه استان نگهداری می شود، گفت:  تسهیلات خرید میوه شب عید  به همت سازمان تعاون روستایی و بانک های ملی، تجارت و کشاورزی، ملت در استان تامین شده است. 

او اعلام کرد: ۵۶۰ واحد صنفی در استان برای فروش فوق العاده اعلام آمادگی کردند. 

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اعلام آمادگی سه واحد تولیدی در استان برای تولید ماسک پزشکی خبر داد و گفت: واحد تولیدی در سقز ۲۰ هزار عدد ماسک را به َطور رایگان در بین مردم توزیع کرده است.

دره وزمی یادآور شد : در سنندج و قروه هم واحدهایی برای تولید ماسک ارتباط آنها را با دانشگاه علوم پزشکی استان برقرار کردیم تا  مشکلی  از این لحاظ نداشته باشیم. 

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.