نباید حکایت سال گذشته قیمت شکر در کرمان تکرار شود

استاندار کرمان گفت:۴ هزار و ۳۰۰ تن شکر در ۱۰ روز آینده با قیمت ۴ هزار و ۷۰۰ تومان در بازار کرمان توزیع خواهد شد.

نباید حکایت سال گذشته قیمت شکر در کرمان تکرار شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدجواد فدایی استاندار کرمان صبح در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با یادآوری مشکلاتی که سال گذشته در زمینه قیمت شکر در استان به وجود آمد، گفت: گویا برخی از مسئولین استانی بنایی برای استفاده از تجربیات سال‌های گذشته را ندارند.

او افزود: دولت تلاش کرده و ارز خود را در این شرایط به شکر اختصاص داده تا شکر با قیمت ۴۷۰۰ تومان به دست مردم برسد نه ۶ هزار تومان، که این موضوع سوء مدیریت برخی مسئولین ما را می‌رساند.

فدایی با اشاره به اینکه ۴ ماه وقت داشتید که ۱۰ هزار تن شکر به استان حمل کنید که در این مدت فقط ۳ هزار تن شکر به استان وارد شده و شما مدام می‌گویید که جا برای ذخیره شکر ندارید گفت:شما فقط برای ۲ هزار و ۵۰۰ تن جا ندارید و می‌توانید برای این موضوع نیز از انبار‌های سایر نهاد‌ها استفاده کنید. با این مدیریت به مردم ظلم می‌کنید و باعث می‌شوید مردم شکر گران خریداری کنند.

او تاکید کرد: نباید زمان را از دست داد و نمی‌خواهیم که بار دیگر قصه سال قبل قیمت شکر دوباره در کرمان تکرار شود تصریح کرد: ۴ هزار و ۳۰۰ تن شکر در ۱۰ روز آینده با قیمت ۴ هزار و ۷۰۰ تومان در بازار کرمان توزیع خواهد شد.

مهدی حسینی‌نژاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان در این جلسه گفت: شرکت غله استان کرمان باید مجوز توزیع ۳ هزار تن شکر موجودی در انبار غله را دریافت کند که فعلا مجوز یک هزار تن (۶۰ درصد خانوار و ۴۰ درصد به بخش صنعت داده شود) گرفته شده و درخواست دریافت مجوز توزیع یک هزار تن شکر برای نمایشگاه‌ها را داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان درباره سرانه مصرف شکر استان با اشاره به اینکه متوسط مصرف شکر استان ۶ هزار تن است که اگر این مقدار در سال تامین شود دیگر مشکل شکر در استان نخواهیم داشت افزود:امروز فروش فوق‌العاده یک هزار تن شکر در تعاونی‌ها و چند نقطه دیگر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار