مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی تمدید شد

بر اساس اعلام مرکز جذب اعضای هیئت علمی، مهلت فراخوان جذب هیئت علمی تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۶ اسفند تمدید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: با نظر به تاخیر پیش آمده در شروع فراخوان جذب بهمن ۹۸، این فراخوان تا ساعت ۲۴ روز ششم اسفند ادامه خواهد داشت.

بیست و سومین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی با حدود دو روز تاخیر از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ۹۸ آغاز شد.

دانشگاه‌ها همچنین از ۴ اسفند ۹۸ تا ۳ خرداد ۹۹ برای بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه به مدت ۵ روز، ارسال پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی به مدت ۷ روز، نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز، ارسال پرونده متقاضیان مورد تایید هیات اجرایی جذب دانشگاه به دبیرخانه هیات مرکزی جذب به مدت ۷ روز فرصت وجود دارد.


بیشتر بخوانید: ویروس کرونا؛ آخرین وضعیت تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی


مرکز جذب اعضای هیئت علمی از تاریخ ۴ خرداد ۹۹ تا تاریخ ۲۱ تیر ۹۹ اقدام به بررسی مدارک متقاضیان جذب و طرح در هیئت مرکزی خواهد کرد.

در این فراخوان یک هزارو ۷۳۴ کرسی هیئت علمی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. از بین کرسی‌هایی که برای متقاضیان هیئت علمی در نظر گرفته شده، ۲۰۸ کرسی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد پیش بینی شده شده است این کرسی‌ها عمدتاً در دانشگاه فنی و حرفه‌ای یا در گروه‌های هنر که فارغ‌التحصیلان آن در مقطع دکتری به صورت نادر وجود دارد در نظر گرفته شده است.

نتیجه نهایی جذب اعضای هیئت علمی توسط دانشگاه به متقاضیان تا تاریخ ۱ مرداد ۹۹ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار