مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: دامداری‌ها و گلخانه‌های نهاوند مواظب هشدار هواشناسی باشند.

دامداری ها مواظب باران سیبل آسا این هفته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، علی کمالی نژاد، مدیر جهاد کشاورزی نهاوند در مورد هشدار هواشناسی گفت:بر اساس گزارش و هشدار سازمان هواشناسی در مورد سیستم بارشی کم فشار سودانی که از بعداز ظهر روز دوشنبه و صبح سه شنبه از جنوب ایران وارد کشور و همدان می‌شود همه واحد‌های تولیدی و صنعتی مانند دامداری‌های صنعتی و سنتی مرغداری‌ها و گلخانه‌های نهاوند پیش بینی لازم را در مورد تامینی سوخت انجام دهند.

او افزود: این سامانه بارش‌های سیل آسا را به همراه دارد و از سه شنبه شب هفته جاری به صورت برف خواهد بود همچنین پیش بینی می‌شود مجموع بارش‌ها در جنوب استان به ۱۰۰ میلیمتر و در شمال استان و شهرستان همدان به ۴۰ تا ۵۰ میلیمتر برسد.

کمالی نژاد بیان کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی بیشترین میزان بارندگی را در مناطق جنوبی استان شامل نهاوند،  ملایر، تویسرکان و مقداری اسدآباد خواهیم داشت و باد و طوفان نیز همراه آن خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: به تمامی واحد‌های تولیدی و گلخانه‌ای در نهاوند اعلام می‌کنیم برنامه ریزی دقیقی برای تامینی سوخت فسیلی و برق و گاز داشته باشند و اگر نیاز دارند به این اداره مراجعه کنند تا سوخت مورد نیاز آن‌ها را بر اساس حواله تهیه کنیم.

او افزود: پارسال به دنبال سرمازدگی و سیلاب چند صد میلیارد تومان خسارت به واحد‌های تولیدی و بخش کشاورزی نهاوند وارد شد که مقداری از آن توسط دولت جبران شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار