مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: ۶۳۷ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۴۱۲ سهم طی بهمن ماه در این تالار مبادله شد.

معامله بیش از ۶۳۷ میلیون سهم بهمن ماه در بورس همدانعلی اسکندری، مدیر بورس منطقه ای همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان   گفت: در بهمن ماه، ۶۳۷ میلیون و ۷۱۹ هزار و ۴۱۲ سهم متعلق به ۵۵۷ شرکت به ارزش ۳,۴۳۶ میلیارد و ۶۹۷ میلیون   ریال در تالار بورس منطقه ای استان همدان دادوستد شد.

 او با بیان اینکه ۵۱ درصد معاملات مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد مربوط به فروش سهام  است افزود: بر این اساس و با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه¬ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۱۷۱ میلیارد و ۸۳۴ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۶۳ ریال بوده که در مقایسه با دی ماه، ۳۶ درصد افزایش داشته است.

در این ماه شرکت های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، فرآوری مواد معدنی ایران و بانک تجارت به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

همچنین بورس منطقه ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار نموده است که در بهمن ماه ۲۹۴ نفر در دوره¬های آموزشی بورس همدان شرکت نمودند.

 شاخص کل بورس در پایان بهمن  معادل ۴۷۸,۷۵۶ واحد بود که در مقایسه با ماه گذشته، ۶۸,۶۴۸ واحد افزایش یافت.

شاخص کل فرابورس نیز با ۹۰۶ واحد افزایش به ۶,۲۰۷ واحد رسید.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.