مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات، نسبت به راه اندازی اکیپ خط کشی اقدام کرد.

صرفه جویی ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی با راه اندازی اکیپ خط کشی در سیستان و بلوچستان ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این اداره کل به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از اعتبارات، نسبت به راه اندازی اکیپ خط کشی اقدام نمود که این امر صرفه جویی ۳۸ درصدی در مصرف اعتبارات مربوطه را به همراه داشته است.

 ایوب کرد اظهار داشت: از اواخر آذر ماه تاکنون عملیات خط کشی توسط نیرو‌های راهداری و راهسازی این اداره کل در ۱۱ نقطه از محور‌های مواصلاتی استان جمعاً به طول ۱۲۰ کیلومتر انجام شده است که در صورت اجرا توسط پیمانکار، بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه می‌شد که با این روش، تنها ۳ میلیارد ریال هزینه شده است و این خود مصداق بارز اجرای موفق سیاست اقتصاد مقاومتی است.

او افزود: قطعاتی از محور‌های مواصلاتی زاهدان - زابل محدوده‌های حرمک و پل چاه دیوان، سنگان – خاش در محدوده دوراهی آسپیچ تا کورکوه، مهرستان – مدحوک، سراوان – سیرکان، سوران – رحمت آباد، زاهدان – خاش، سراوان – سوران و ناهوک محدوده جالق، زاهدان – میرجاوه و زاهدان – نصرت آباد محدوده گراغه در این مدت توسط اکیپ امانی این اداره کل خط کشی شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در پایان افزود: خط کشی راه‌ها از علائم ایمنی محسوب می‌گردند که به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت صحیح وسایط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بخصوص در شب، تفکیک باند‌های رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار