شاهین طبع: امیدوارم تیم ملی بسکتبال در دیدار‌های خارج از خانه هم با اقتدار پیروز شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: امیدوارم تیم ملی کشورمان در بازی‌های خارج از خانه هم با همین اقتدار بازی کند و بتواند پیروز شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی برابر قطر گفت: مسابقات بسکتبال در پنجره‌های انتخابی المپیک رفت و برگشت است. قطر تیم خوبی است و ۲ بازیکن این تیم مصدوم هستند. امیدوارم در بازی‌های خارج از خانه هم به این شکل با اقتدار بازی کنیم و بتوانیم برنده مسابقه شویم.

او درباره باریکنان جوان تیم ملی که در این ۲ بازی به میدان رفتند عنوان کرد: آن‌ها انگیزه دارند و خوب کار می‌کنند. باید بازیکنان جوان هم به تیم ملی تزریق کنیم. البته بازیکنان جوانی هم در گذشته بودند که نتوانستند خود را نشان دهند.

شاهین طبع ادامه داد: از فعالیت باشگاه‌ها نباید غافل شویم. ما لیگ خوبی داشتیم و باید از این شرایط استفاده کنیم. باید بتوانیم تیم‌های دوم و سوم ملی هم داشته باشیم. این کار به صورت زنجیره‌ای میان فدراسیون، باشگاه ها، مدارس و دانشگاه باید انجام شود.

شاهین طبع در مورد شیوع ویروس کرونا و غیبت تماشاگران عنوان کرد:‌ای کاش امروز تماشاگر داشتیم و هواداران این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کردند. امیدوارم یک تصمیم واحد برای بازی‌های لیگ گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار