خبر‌های ضد و نقیض از زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد پارلمان عراق

در حالی که نایب رئیس مجلس نمایندگان عراق از برگزاری جلسه رأی اعتماد پارلمان در روز چهارشنبه خبر داد، حلبوسی خواهان نشست در روز دوشنبه شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری واع عراق، در حالی که نایب رئیس مجلس نمایندگان عراق از برگزاری جلسه رأی اعتماد پارلمان به دولت علاوی در روز چهارشنبه خبر داده، محمد حلبوسی، رئیس پارلمان خواهان برگزاری نشست در روز دوشنبه شده است.

حسن الکعبی، نایب اول رئیس مجلس نمایندگان عراق اعلام کرد جلسه پارلمان برای رأی اعتماد به دولت روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

نایب رئیس مجلس نمایندگان به شبکه الاخباریه گفت جلسه مجلس نمایندگان برای رأی اعتماد به دولت علاوی روز چهارشنبه آتی برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر، محمد حلبوسی، رئیس مجلس نمایندگان عراق خواهان برگزاری نشستی در روز دوشنبه شد.

او همچنین تأکید کرد مجلس نمایندگان ملزم خواهد بود جلسه‌ای فوق العاده روز دوشنبه به دعوت عادل عبدالمهدی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور برای رأی اعتماد برگزار کند.

دفتر رسانه‌ای رئیس مجلس نمایندگان عراق در بیانیه‌ای که خبرگزاری عراق (واع) امروز یکشنبه آن را منتشر کرد، اعلام کرد: حلبوسی خواهان برگزاری نشست ریاست مجلس در روز دوشنبه در ساعت ۱۱ صبح و با استناد به ماده ۱۰ نظامنامه داخلی مجلس نمایندگان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار