رسانه‌های رژیم صهیونیستی از احتمال قرنطینه شدن اتباع کره جنوبی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در یکی از پایگاه‌های نظامی این رژیم در قدس اشغالی خبر دادند.

رژیم صهیونیستی اتباع کره جنوبی را در پایگاه نظامی قرنطینه می‌کندبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند این رژیم ممکن است نزدیک به ۲۰۰ تبعه کره جنوبی را در یکی از پایگاه‌های نظامی خود در جنوب قدس قرنطینه کند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تصمیم به اینکار گرفتند. مقامات رژیم صهیونیستی تاکنون در این باره اظهارنظر نکرده اند.

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد تل‌آویو کره جنوبی و ژاپن را به فهرست کشور‌های آسیایی که دارای ممنوعیت سفر به سرزمین‌های اشغالی هستند، افزوده است.

در همین حال وزارت امور خارجه کره جنوبی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد به سبب نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا، بعدازظهر شنبه از ورود آن دسته از مسافران یک هواپیمای خطوط هوایی کره که تبعه کره جنوبی بودند، به فرودگاه بین‌المللی بن گورین تل آویو جلوگیری شد.

این وزارتخانه اعلام کرد: از آنجایی که این اقدام بدون اعلام قبلی از سوی اسرائیل انجام و به خاطر مشکلاتی که برای مسافران کره جنوبی ایجاد شد، شکایت خود را اعلام کردیم و خواستار خودداری از تکرار اینگونه اقدامات شدیم.

کره جنوبی روز یکشنبه ابتلای ۱۲۳ تن دیگر در این کشور به کرونا را تایید و اعلام کرد شمار مبتلایان به ۵۵۶ نفر رسیده است. ویروس کرونا ابتدا در چین شیوع پیدا کرد و بیش از ۲۴ کشور دیگر را نیز گرفتار کرده است. چین بیش از ۷۶ هزار مورد ابتلا به کرونا و دو هزار و ۴۴۲ مورد مرگ و میر بر اثر ابتلا به این بیماری را گزارش کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار