مهاجم تیم فوتبال منچستر یونایتد قصد دارد با پیروزی تیمش در بازی امروز برابر واتفورد، انتقام شکست نیم فصل اول برابر این تیم را بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خوان ماتا مهاجم تیم فوتبال منچستر یونایتد مصمم است در بازی پیش روی تیمش برابر واتفورد، انتقام شکست بازی رفت را بگیرد.  

منچستر یونایتد در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و شاگردان سولسشیر در بازی‌های مهم خود موفق شدند برابر تیم‌های مدعی منچستر سیتی و تاتنهام، به پیروزی‌های امید بخشی دست یابند.  

شاگردان سولسشیر امروز در حالی باید به مصاف واتفورد بروند که در بازی دور رفت، مقابل این تیم متحمل شکست ۰-۲ شدند و پس از آن انتقادات از عملکرد سولسشیر به عنوان سرمربی منچستر یونایتد شدت گرفت.


بیشتر بخوانید: ۴ انتقال رویایی برای منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی


خوان ماتا مهاجم شیاطین سرخ که حالا با مصدومیت راشفورد فرصت بیشتری برای بازی کردن دارد، در صدد است در بازی امروز برابر واتفورد شکست تلخ نیم فصل اول را جبران کند. ماتا درباره آن بازی و شکست تیمش گفت: روز خوبی برای ما نبود. چه از نظر نتیجه و چه از نظر عملکردی که داشتیم.  

مهاجم اسپانیایی منچستر یونایتد در خصوص واتفورد گفت: آن‌ها زیر نظر مربی جدیدشان عملکرد خیلی خوبی داشتند. همیشه فکر می‌کردم واتفورد تیم قدرتمندی است که شکست دادنش کار خیلی دشواری است؛ بنابراین بردن واتفورد کار سختی است، اما می‌توانیم از این بازی و بقیه دیدار‌هایی که تا پایان فصل باقی مانده، نتایج خوبی کسب کنیم.  

او افزود: این بازی در اولدترافورد است و ما باید تمرکز کنیم تا بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم، موقعیت‌های زیاد روی دروازه واتفورد ایجاد کنیم و کنترل بازی را به دست بگیریم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار