صدا وسیمای یزد دوم اسفند از لحظه آغازحضور مردم پای صندوق‌های رأی تا ساعت ۲۴ حماسه این روز بزرگ را به دنیا نمایش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمدرضا  زارع معاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزد گفت: ۹۶۰ دقیقه برنامه زنده از سوی معاونت سیما با مشارکت بیش از ۹۶ نفر ازعوامل و دست اندرکاران معاونت سیما در ۱۲ گروه پرتابل و شش گروه اینترنتی و دو گروه استودیویی در استان پخش شد.

او افزود: در معاونت صدا هم ۹۶۰ دقیقه برنامه زنده تولید و پخش شد و نیز در برنامه رادیویی حماسه حضور اطلاعیه‌های لحظه‌ای مربوط به انتخابات برای مخاطبان انتشاریافت.

زارع ادامه داد: برنامه حماسه حضور در روز انتخاب با دو گروه برنامه ساز و گروه مستقر در ستاد انتخابات استان و یک گروه در استودیو پخش وبا ۳ گزارشگر ۹۶۰ دقیقه برنامه را به روی آنتن برد.

معاون صدای مرکز یزد بیان کرد: رادیو یزد ازطریق ارتباط با خبرنگاران شهرستان ها‌ی استان، ارتباط‌های لحظه‌ای از حضور مردم در پای صندوق رای داشت رادیو یزد ارتباط گزارشی باشبکه‌های سراسری و صدای مراکز را بیش از ۸۰ دقیقه داشه و نهصد و ۶۵ تصویر مردمی و گرافیکی را در روز انتخاب در رادیونما بارگذاری کرد.

زارع افزود: تیم خبری هم از سوی معاونت خبر در بعضی شعب اخذ رای در شهریزد مستقرشدند و یک تیم خبری هم با استقرار در استانداری یزد به عنوان ستاد فرماندهی انتخابات به صورت لحظه‌ای مخاطبان را در جریان اخبارمرتبط با انتخابات قرارداد.

او تصریح کرد: معاونت خبر با ارسال ۱۳ خبر ۳۵ دقیقه‌ای گزارش‌های تصویری ارسالی به تهران و ۱۵ خبر ۲۲ دقیقه‌ای گزارش‌های پخش محلی رادیو و ۱۱۵ خبر ۸۲ دقیقه‌ای گزارش‌های پخش محلی تلویزیون و ۲ ارتباط ۱۲ دقیقه‌ای با شبکه خبر و ۱۳۹ خبر انتخاباتی در فضای مجازی که شامل سایت خبرگزاری صدا و سیما، سروش، تلگرام، اینستاگرام و پرتابل یزد در روز دوم اسفند روز انتخاب پخش شد.

او گفت: برنامه‌های صدا و سیمای مرکزیزد علاوه بر ارتباط زنده با داخل استان به کرات ارتباط‌های زنده را با شبکه‌های ملی از جمله شبکه خبربرقرار کرد.

معاون سیمای مرکز یزد ادامه داد: در فضای مجازی صداوسیمای یزد هم بخش‌های مختلف سازمان، در قالب‌های گوناگون متن، عکس و فایل‌های صوتی و تصویری، محتوا تولید کردند وبا ارسال آن در شبکه‌های مجازی وبخصوص اینستاگرام، تلاش کردند تا عادلانه و منصفانه حضور مردم پای صندوق‌ها را به تصویر بکشند.

علاوه بر این‌ها مرکز تحقیقات یزد هم که قبل از انتخابات، مدام به نظرسنجی مشغول بود، در روز‌های قبل انتخابات نیز ده‌ها پرسشگر را به میان مردم فرستاد تا با تحلیل نتایج به‌دست‌آمده بتوانیم برای آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار