موسوی مسئول جمعیت خیریه امام حسن گفت: نشریه این مجتمع خیرخواهانه برای حل مشکلات مردم و ترویج فعالیت های خیرخواهانه منتشر می شود.

موسوی مسئول جمعیت خیریه امام حسن گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با انتشار این نشریه  افراد جامعه با اوضاع مردم حاشیه شهر و برنامه‌های جمعیت امام حسن در حاشیه شهر مطلع  می شوند.

او با اشاره به اینکه  در بخشی از نشریه به ترویج و تشویق کارهای خیر می پردازیم افزود: جمعیت امام حسن جهت ترویج مخاطبان خود به کارهای خیر فعالیت هایی مثل کریمانه های کوچک را در هر شماره از نشریه خود منتشر می‌کند.

موسوی  اظهار کرد: در خانواده‌های حاشیه شهر نقش مادری به دلیل مشکلاتی که دارند کمرنگ می شود در نشریه به برنامه های تربیتی پرداخته می‌شود و بخش های جذاب برای بانوان و پخت غذا های ساده و مقوی وجود دارد.

مسئول جمعیت خیریه امام حسن گفت: در نشریه بخشی با عنوان طب سنتی وجود دارد که نکاتی در هر شماره نشریه درباره رفتارها و تغذیه سالم آورده می شود.

او با بیان اینکه در بخش نیازمندی های نشریه تلاش کرده‌ایم از مردم منطقه حاشیه شهر برای رفع مشکلاتشان کمک بگیریم افزود: به عنوان مثال اگر جایی نیاز به رنگ آمیزی شهری داشته باشد در نشریه منتشر می‌کنیم که به یک تیم جهت رنگ آمیزی نیازمندیم.

موسوی بیان کرد: بخش کودکانه نشریه جهت انتشار کارهای خلاقانه کودکان تحت پوشش جمعیت مانند دلنوشته و نقاشی‌های آنها می باشد.

او با بیان اینکه در بخش انگیزشی نشریه اهداف زندگی و کارآفرینی مطرح می شود افزود: بخش سیر کتاب هر هفته مختص به توصیف و معرفی یک کتاب می باشد که هدف آن ترویج فرهنگ کتابخوانی در حاشیه شهر است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار