معرفی نفرات تایید شده انتخابات فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش

کمیته ۳ نفره بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی فدراسیون فوتبال فهرست مورد تایید خود را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ارائه تاییدیه‌های نفراتی که قصد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را داشتند یک شنبه هفته گذشته (۲۷ بهمن) به اتمام رسید و نفراتی که توانستند ۱۰ معرفی نامه اعضای مجمع را برای پست ریاست و ۵ معرفی نامه را برای عضویت در هیئت رئیسه به دبیرخانه فدراسیون ارائه کنند، وارد مرحله بررسی صلاحیت‌ها شدند.


بیشتر بخوانید: عضو مجمع فدراسیون فوتبال خواستار اصلاح اساسنامه شد + سند


بر همین اساس ۶ نامزد به نام‌های حیدر بهاروند، هدایت الله ممبینی، عباس صوفی، حبیب کاشانی، محمد حسین قریب و مهدی محمد نبی توانستند دست کم ۱۰ تاییدیه را تحویل بدهند.

کمیته سه نفره بررسی صلاحیت‌ها شامل ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) صفی الله فغانپور (مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون) و جعفر سمیعی (مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان) هم از دوشنبه ۲۸ آبان بررسی صلاحیت‌ها را آغاز کرد و فعالیت های این کمیته روز گذشته(3 اسفند) به اتمام رسید.

اسامی نفرات تایید صلاحیت شده از سوی این کمیته روز گذشته در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و قرار است پس از استعلام های چهارگانه این وزارت خانه از نهادهای مختلف به زودی نفرات نهایی برای حضور در انتخابات پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون معرفی شوند.

این کمیته مدارک فردی تمام نامزدها را تایید کرده و پس از احراز صلاحیت حراستی و نظارتی، نامزدهای نهایی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال معرفی می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
پس علی دایی و علی کریمی کجان ؟
اونا رد صلاحیت شدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
کل اتفاقات فوتبال رو این وزارت داره اداره میکنه...
آخرین اخبار