بانوان شیرازی از کسب پیروزی مقابل پالایش ایلام بازماندند.

هادی کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارسدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۰ صبح امروز تیم آذرخش زاگرس شیراز در ورزشگاه حافظیه به مصاف میهمانش پالایش گاز ایلام رفت که این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید.

او اضافه کرد: عاطفه ایمانی ابتدا تیم ایلامی را پیش انداخت، اما بتول قاسمی بازیکن موثر و ارزشمند این فصل آذرخش زاگرس با زدن گل تساوی، نماینده فارس را از شکست رهانید و آذرخش زاگرس شیراز یک امتیاز ارزشمند از حریف ایلامی خود گرفت.

تا پایان هفته هجدهم این رقابت‌ها، آذرخش زاگرس شیراز با ۱۳ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی باقیماند و پالایش گاز ایلام با ۳۵ امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

نماینده فارس در هفته ۱۷ با نتیجه ۲-یک مغلوب هیات فوتبال البرز شده بود.

آذرخش زاگرس شیراز در هفته ۱۹، باید جمعه نهم اسفندماه به مصاف تیم صدرجدولی شهرداری بم برود که با توجه به تعطیلی مسابقات ورزشی تا ۱۰ روز آینده توسط سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان بخاطر سلامت ورزشکاران و پیشگیری از بیماری کرونا لغو شد و به نظر می‌رسد نماینده فارس باید در هفته ۲۰، جمعه شانزدهم اسفندماه میهمان همیاری آذربایجان غربی باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار