جعفرزاده از آماده‌باش واحد‌های عملیاتی در پی زلزله اخیر در استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

آماده باش واحد‌های عملیاتی آذربایجان‌غربی در پی زلزله اخیرمیثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در استان آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی پس از حادثه زلزله امروز، وضعیت شبکه‌های تأمین آب و برق در حوزه شهری عادی گزارش شده است.


بیشتر بخوانید:خسارت۲۶۱ میلیارد تومانی سیل به شبکه آب و برق سیستان و بلوچستان / تخریب ۱۴۶۸ حلقه چاه آب در سیل سیستان و بلوچستان


 مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه ۴۳ روستا تحت تأثیر زلزله قرار گرفته است، تصریح کرد: به علت وجود برف در راه‌های مواصلاتی، دسترسی به سختی صورت می‌گیرد، اما با این حال، تیم‌های ارزیاب برای بررسی وضعیت روستا‌ها در منطقه مستقر شده و هم‌اکنون در حال کنترل وضعیت شبکه آب و برق در این مناطق هستند.

 تلاش برای حل مشکل ۲ روستای بی‌برق در استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی از استان آذربایجان غربی، در ابتدای حادثه ۲۴ روستا دچار قطعی برق شده که با تلاش مستمر تیم عملیاتی ۲۲ روستا برق‌دار شده و تنها ۲ روستا باقی مانده است.

جعفرزاده گفت: واحد‌های عملیاتی وزارت نیرو از ابتدای حادثه در منطقه حضور داشته و تلاش برای برق‌دار کردن این دو روستا ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار