مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۴ اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمپ ۳۰۱ واحد صنفی متخلف در لنگرود

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لنگرود از بازدید و نظارت پلیس بر صنوف و پلمب ۳۰۱ واحد صنفی متخلف از ابتدای سال تا کنون در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل پلیس بر اصناف در شهر لنگرود از ابتدای امسال تاکنون اجرا شده است.

او با بیان اینکه در این مدت ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از هزار و ۴۳۲ واحد صنفی بازدید کرده‌اند، افزود: در این بازدید‌ها ۳۰۱ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود علت پلمب واحد‌های صنفی متخلف را نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوط به اصناف و اماکن عمومی اعلام کرد.

سرهنگ نیکویی با اشاره به نظارت دائم پلیس بر اصناف و اماکن سطح شهرستان لنگرود بیان داشت: پلیس با کسبه‌ای که قوانین را رعایت نکنند و به نحوی با زیر پا گذاشتن مقررات موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورند برابر قانون برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اعلام اینکه طبق قانون هرگونه تهیه، تولید، نمایش، تبلیغ، توزیع، فروش و استفاده از علائم، نشانه و مدل‌های منحرف و غیرمجاز، ممنوع است از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نقره داغ شدن فروشنده گرانفروش

صاحب فروشگاه لباس در رشت بیش از ۲۰ میلیون تومان جریمه شد.

منصور انصاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: با شکایت شهروند رشتی، صاحب یکی از فروشگاه‌های لباس زنانه در رشت به جرم گرانفروشی، به پرداخت ۲۴ میلیون تومان جریمه نقدی به صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.