عضو شورای شهر تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: در شرایط کنونی باید جلسات شورا به صورت فوق‌العاده برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد، وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: این موضوع مردم را حساس کرده و موضوع فعلی مسئله حاکمیتی و دولت است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نحوه ورود به این عرصه نیاز به استاندارد‌های مخصوصی دارد که وزارت بهداشت مسئول آن است، اظهار کرد: مسئولین کشور و شهرتهران آنچنان که باید موضوع را جدی نگرفته‌اند و تقاضا دارم به عنوان پارلمان محلی تصمیم‌گیری کنیم، و یا حداقل کمیته است را تشکیل دهیم.

سالاری با اشاره به سختی‌های مردم در تهیه ماسک اظهار کرد : در این شرایط شاید نیازمند تغییراتی در سیستم حمل و نقل عمومی هم باشیم لذا باید تا اطلاع ثانوی از تشکیل جلسات عمومی خودداری شود.

سالاری با بیان اینکه شهرداری تهران ۷۰ هزار نیروی انسانی دارد که دوسوم آن اضافی است، اظهار کرد: در این شرایط نیازی به این افراد نیست و باید حضور آن‌ها کاهش یابد.

سالاری با اشاره به برخی نظرات مبنی بر لزوم تعطیلی جلسه شورای شهر گفت: نه تنها نباید در این شرایط جلسات شورا تعطیل شود بلکه باید جلسات فوق‌العاده تشکیل دهیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار