رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علت انجام نمونه گیری از چند مورد محدود از بیماران را آشنایی هر چه بیشتر کارکنان بیمارستانی با پروتکل نحوه نمونه گیری و ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه مرجع بیان کرد.

علت انجام نمونه گیری از بیماران در چهارمحال و بختیاری چه بود؟به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علت انجام نمونه گیری از چند مورد محدود از بیماران را آشنایی هر چه بیشتر کارکنان بیمارستانی با پروتکل نحوه نمونه گیری و ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه مرجع بیان کرد.

او گفت: این بیماران علائم بالینی و احتمال قوی برای ابتلا به ویروس نداشتند و این نمونه گیری‌ها برای آشنایی بیشتر پرسنل با پروتکل نحوه نمونه گیری و ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه مرجع و کسب اطمینان از پاک بودن منطقه و عدم ورود ویروس به استان انجام شد.

شیرانی با ابراز گلایه مندی نسبت به پخش شایعات و اخبار نگران کننده از سوی برخی از ارباب جراید در فضا‌های مجازی افزود: بدون شک انتشار اخبار نگران کننده و نادرست کمکی به کنترل و مدیریت این شرایط نخواهد کرد.

او با بیان اینکه تاکنون مورد مشکوک قطعی از ابتلا به کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری شناسایی نشده است اضافه کرد: اخبار مرتبط به ابتلای تعدادی از هم استانیان به این ویروس تکذیب و درصورت ابتلا و یا شناسایی موارد مشکوک خبر آن در اسرع وقت از طریق دانشگاه اطلاع رسانی می‌شود.

شیرانی ادامه داد: مردم نگران نباشند و در درجه اول با حفظ آرامش خود و رعایت نکات بهداشتی، با خود مراقبتی از بروز و شیوع هر گونه بیماری ویروسی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار