امام جمعه شهرستان اندیکا از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امام جمعه شهرستان اندیکا با صدور پیامی، از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قال الرضا (علیه السلام) مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ

امت شهید پرور اندیکا و ایل ولایتمدار و غیرتمند بختیاری

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مُهر تأییدی بر دلبستگی شما مردم عزیز به نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

بصیرت و هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت ایران باعث شد که توطئه بدخواهان داخلی و خارجی با شکست مواجه شود و باعث اقتدار ملی و عزت بین المللی نظام اسلامی شود. این جشن ملی و سیاسی حاصل پیوند عمیق مردم با ولایت و رهبری امت اسلامی و راه شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی بوده است.

بی‌شک این انتخابات، نمادی دیگر از مقابله ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار بوده است. بحمدالله با حضور و مشارکت حدود۷۰درصدی واجدین شرایط رای دهندگان در شهرستان، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان اندیکا افزوده شده است. در مقابل این همه بصیرت سیاسی و حضور آگاهانه شما مردم باید سر تعظیم فرود آورد. بدون تردید پیروز اصلی این انتخابات شما مردم حماسه ساز و شگفتی ساز هستید.

اینجانب ضمن تشکر عمیق و تقدیر از حضور حماسی و حداکثری شما مردم همیشه در صحنه و انقلابی، از عوامل اجرایی و نظارت، نیرو‌های نظامی و انتظامی نیزقدردانی می‌نمایم.

اینک رفاقت‌ها آغاز گشته و رقابت‌ها به پایان رسیده است.

بدین وسیله انتخاب برادر عزیز و رزمنده دوران دفاع مقدس، علیرضا ورناصری را تبریک گفته و از زحمات چهار ساله برادر عزیز علی عسکر ظاهری صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

خدمت به مردم حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، به خصوص شهرستان محروم اندیکا و حل مشکلات زندگی آنان و صیانت از دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان و تأسی به مکتب شهید سلیمانی و مجاهدت برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از جمله اولویت‌های جدی مجلس آینده است.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.