رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس سیستان و بلوچستان از فردا یکشنبه دایر و به فعالیت آموزشی خود طبق روال روز‌های دیگر ادامه خواهند داد.

مدارس سیستان و بلوچستان از فردا یکشنبه دایر استداوود گلی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تعطیلی مدارس استان به اطلاع می‌رساند، تمامی مدارس سیستان و بلوچستان از فردا یکشنبه دایر و به فعالیت آموزشی خود طبق روال روز‌های دیگر ادامه خواهند داد.

گلی افزود:تاکنون تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس از سوی مسئولین و دستگاه‌های ذیربط اعلام نشده و چنانچه تغییری در روند کار مدارس ایجاد شود از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش و کانال رسمی این اداره کل به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
محقق
۰۹:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
رئيس محترم آموزش و پرروش استان سيستان و بلوچستان منطقه مرزي است بخصوص چابهار كه با كشورهاي ديگر روابط تجاري دارد و احتمال شيوع بيماري كرونا بيشتره.مگه جون بچه هاي ما كمتر از ساير بچه ها براتون اهميت داره كه اقدام به تعطيلي مدارس نمكنيد.حتما بايد گسترش پيدا كنه تا...........
آخرین اخبار