معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در طرح مسکن ملی ۶۲ درصد متقاضیان واجد شرایط اولیه شناخته شدند.

مسکن ملی  به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالرضا غفوری معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت:  در طرح مسکن ملی ظرفیت کل استان ۳۲۰۰ نفر بوده که ۶۲ درصد واجد شرایط اولیه شناخته شدند شهر کرمانشاه با یک‌هزار و ۵۰۰ سهمیه بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده که در مجموع ۹۳۲ نفر واجد شرایط اولیه شناخته شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با وجود اینکه اطلاع رسانی لازم درباره برنامه زمانبندی مراجعات جهت تشکیل پرونده انجام شد تاکنون ۳۰۰ نفر از واجدین شرایط در شهر کرمانشاه و مجموعاً ۳۸ درصد مجموع ثبت نام کنندگان در طرح مسکن ملی در سطح استان برای تشکیل پرونده مراجعه نکردند.

این مسئول عنوان کرد: تسهیلاتی که دولت برای اجرای طرح مسکن ملی در نظر گرفته بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و پس از پالایش نهایی همزمان با معرفی به بانک و متقاضیان باید بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده داشته باشد.

او گفت: در طرح مذکور، هر متر مربع دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
چرا تکمیل نمیکنن و تحویل بدهند؟