علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در محلس یازدهم را بیشتر بشناسیم.

پای شهبازی به خانه ملت باز می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در حوزه انتخابیه نهاوند از مجموع ۱۴۲هزار نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات، ۷۶هزار و ۷۳۲ نفر رای خود را به صندوق ها انداختند که مشارکت ۵۴ درصدی را نشان می دهد.

در این حوزه علیرضا شهبازی با ۱۸ هزار و ۵۸۸ رای راهی مجلس شورای اسلامی شد.

علیرضا شهبازی در ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۳ در یک خانواده مذهبی، در محله دو‌خواهران شهر نهاوند متولد شد.

او تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان «بَدِر» واقع در پای قلعه نهاوند و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان «ابن‌سینا» به پایان رساند. سپس در کنکور سراسری سال ۱۳۵۱ در رشته اقتصاد دانشگاه تهران پذیرفته شد.

محل فعالیت او مدیر عامل صندوق سرمایه گذاری تامین آتیه امید کارکنان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.

تحصیلات:فوق لیسانس مدیریت دولتی و لیسانس اقتصاد تعاون از دانشگاه تهران است و   نشان ملی درجه ۳ خدمت را دریافت کرده است.

پس از سال‌ها خدمات صادقانه به مردم عزیز دیار کردستان در کسوت معاون سیاسی و سپس استانداری استان کردستان و بهبود شاخص‌های اقتصادی، تجاری، اجتماعی و فرهنگی در طول این مدت این نشان توسط هیئت دولت به این جانب اهدا شد.

محرومیت موقت از تحصیل بدلیل فعالیت‌های مذهبی و انقلابی در دانشگاه تهران

به گفته وی در آخرین سال‌های تحصیل اینجانب در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران که مصادف با اوج گیری فعالیت‌های دانشجویی در شهر تهران ضد رژیم وابسته وقت بود به دلیل برخی فعالیت‌های سیاسی و انقلابی در آن مقطع برخی محدودیت‌ها در دانشگاه علیه اینجانب وضع شد.
فرماندار نمونه کشوری در زمان فرمانداری ویژه ملایر

در دوران ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به پاس سال‌ها خدمات صادقانه به مردم شریف شهرستان ملایر در کسوت فرماندار این فرمانداری ویژه این افتخار نصیب این حقیر شد تا بعنوان فرماندار نمونه کشوری از طرف دولت از اینجانب تقدیر شود.

فرماندار نمونه کشوری در زمان فرمانداری ویژه دزفول

در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به پاس سال‌ها خدمت جهت توسعه همه جانبه شهر جنگ زده و مقام دزفول که یکی از مهمترین شهرستان‌های جنگ زده کشور بود، افتخار نصیب این جانب شد تا بعنوان فرماندار نمونه کشوری از طرف دولت از اینجانب تقدیر شود.

او مدیر نمونه در بنیاد مستضعفان هم شده است.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.