نایب رئیس اتحادیه پولکی و نبات استان اصفهان گفت: امسال میزان تولید پولکی و نبات در واحد‌های تولیدی استان رشد ۳۰ درصدی داشته است.

منصور کتیرایی نایب رئیس اتحادیه پولکی و نبات استان اصفهان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت:از آنجایی که استان اصفهان به عنوان نخستین استان تولید کننده پولکی و نبات در کشور شناخته می‌شود به همین منظور در سال جاری تمامی تسهیلات لازم را برای برطرف کردن موانع تولید کنندگان پولکی و نبات استان به کار گرفتیم تا شاهد رشد ۳۰ درصدی رونق تولید در این صنعت باشیم.

او با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی پولکی و نبات است ادامه داد:از آنجایی که اصلی‌ترین مواد اولیه واحد‌های تولیدی پولکی و نبات استان اصفهان شکر است به همین منظور در تلاش هستیم تا با راه کار‌های صحیح در توزیع بندی شکر دچار مشکل نشویم.

کتیرایی گفت:واحد‌های تولیدی پولکی و نبات استان اصفهان در سال ۸۰۰ کیلوگرم شکر نیاز دارنند که با مدیریت صحیح و نظارت دقیق اتحادیه پولکی و نبات استان مشکلی در تامین مواد اولیه این واحد‌های تولیدی وجود ندارد.

او اضافه کرد:در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از شکر مورد نیاز استان اصفهان از استان‌های دیگری همچون اهواز و تهران تامین می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه پولکی و نبات استان اصفهان در خصوص کاهش کیفیت پولکی و نبات در برخی واحد‌های تولیدی استان اصفهان افزود:با توجه به واردات شکر توسط برخی استان‌ها کشور به داخل واحد‌های تولیدی استان متاسفانه این شکر‌های وارداتی از سطح کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و به همین دلیل شاهد کاهش سطح کیفیت برخی واحد‌های تولیدی پولکی و نبات استان اصفهان در سال جاری هستیم.

کتیرایی ادامه داد: با توجه به جلساتی که با شرکت تولید قند شکر استان برگزار شد مقرر شد تا این شرکت مسئولیت تامین شکر مورد نیاز واحد‌های تولیدی پولکی و نبات استان اصفهان را از سال آینده بر عهده بگیرد تا شاهد افزایش سطح کیفیت این واحد‌های تولیدی باشیم.

او اضافه کرد:خوشبختانه در سال جاری توانستیم با ایجاد سرمایه گذاری‌های لازم و ورودبه بازار‌های بین المللی و صادراتی ایجاد تبادلات تجاری وصادراتی با کشور‌های مختلف را فراهم کنیم.

نایب رئیس اتحادیه پولکی و نبات استان اصفهان یادآور شد:در حال حاضر پولکی و نبات استان اصفهان به کشور‌هایی همچون عراق، کویت، قطر، ترکیه، چین، ژاپن و اروپای غربی صادر می‌شود.

کتیرایی گفت: خوشبختانه در سال جاری شاهد رشد ۲۵ درصدی صادرات پولکی و نبات استان اصفهان به کشور‌های خارجی هستیم.

او ادامه داد:با توجه به گسترش برند سازی در زمینه صنعت پولکی و نبات استان پیش بینی می‌شود تبادلات و سرمایه گذاری در این صنعت مستحکم‌تر شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد از تهران
۱۶:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۸:۳۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
عالی
دست اقای عیسی صادقی درد نکنه