کریستیانو رونالدو توانست بار دیگر در صفحات مجازی در بین ورزشکاران مطرح دنیا رکورددار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم یوونتوس است. رونالدو علاوه بر درآمد بالایی که از طریق رشته ورزشی فوتبال کسب می‌کند، با حضور در تبلیغات برند‌های مشهور دنیا در فضای مجازی نیز درآمد خوبی دارد و با انتشار هر پست در صفحه اینستاگرامش مبلغ قابل توجهی دریافت می‌کند که او را در بین ۳ نفر پردرآمدترین فضای مجازی قرار داده است.

او با کسب درآمد هنگفت ۴۷ میلیون دلار، بیشترین درآمد را نسبت به سایر بازیکنان و افراد مختلف در اینستاگرام دارد. اما موفقیت این فوتبالیست مشهور به همینجا ختم نمی‌شود. اخیرا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو نه تنها توسط اینستاگرام، بلکه از طریق توئیتر نیز درآمد بسیار بالایی دارد. در واقع این فرد در توئیتر باارزش‌ترین ورزشکار شداخته شده است.

رزش هر توئیت رونالدو به بیش از ۸۶۸ هزار دلار رسید

در فهرستی که اخیرا منتشر شده، یک منبع خبری تلاش کرده است تا میزان ارزش پست‌های هر ورزشکار را در شبکه اجتمایی توئیتر بسنجد. پس از انجام این تحقیق، منبع خبری تصویری از پنج نفر برتر لیست تهیه شده منتشر کرده است. در این ریست رتبه بندی به ترتیب اول تا پنجم،  کریستیانو رونالدو، آندرس اینیستا، نیمار، لبرون جیمز و ویرات کولی قرار دارند. گفتنی است ارزش پست هر یک از این اشخاص به ترتیب ۸۶۸۶۰۴ دلار، ۵۹۰۸۲۵ دلار، ۴۷۸۱۳۸ دلار، ۴۷۰۳۵۶ دلار و ۳۵۰۱۰۱ دلار مشخص شده است.

در ادامه تصویر منتشر شده از این لیست را مشاهده می‌کنیم.

رزش هر توئیت رونالدو به بیش از ۸۶۸ هزار دلار رسید


بیشتر بخوانید: آمریکایی‌ها نسبت به شبکه‌های اجتماعی بی اعتمادند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
خدا همه خوشی ها این دنیا به رونالدو داده