رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میوه و ملزوماتی شب عید مورد نیاز مردم از مدت‌ها قبل خرید شده و اکنون در انبار‌های ما برای توزیع آماده است.

تخصیص  ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای کارمندان دولت/ میوه و ملزومات شب عید مردم آماده استمحمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به اینکه آیا خبر خوبی برای مردم دارید یا خیر؟، گفت: ما در تب‌وتاب انتخابات اقدام خوبی را برای صد‌ها هزار کارمند دولت اعم از کارمندان رسمی و قراردادی انجام دادیم.

او ادامه داد: تعدادی از دستگاه‌ها برای کارکنان خود از ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل استفاده کرده بودند، ولی تعداد زیادی از دستگاه‌ها برخوردار نبودند.  

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: در روز چهارشنبه ۳۰ بهمن و طی بخشنامه‌ای که به توصیه رئیس جمهور از سوی برنامه و بودجه منتشر شد، اجازه دادیم تا از اول اسفندماه همه کارکنان دولت که تا پیش از از مزایای ۵۰ درصد امتیازات مندرج در فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری استفاده نکردند، بهره‌مند شوند. باید توجه کنیم که کارکنان دولت و خانواده‌های آن‌ها به همراه خانواده‌های خود بخش زیادی از جمعیت کشور را شامل می‌شود.

او ادامه داد: در تلاش هستیم تا تورم را مهار کنیم و قدرت خرید مردم را افزایش دهیم؛ میوه و ملزوماتی شب عید مورد نیاز مردم از مدت‌ها قبل خرید شده و اکنون در انبار‌های ما برای توزیع آماده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۰۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
فرهنگیان را فراموش نکنید
معلم حقوق خانه حق مسکن خدمات رفاهی و ... ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
کدام مردم؟همان هایی که با پارتی کار دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
آیا افزایش حقوق شامل جانبازان کمک معیشت هم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
حاجی که تو این اوضاع افتضاح اقتصادی و بیماری کرونا حال عید نوروز گرفتن دو داری ،دلتون خوشه حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام برای بازنشستگان دولت هم اضافه میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۲۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
پس بازنشستگان دولت چی شامل اونهانمیشه بااین وجود اختلاف که بیشتر میشه یه فکری به حال بازنشستگان هم بکنیدانصاف داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام خدمت دست اندر کاران سایت. لطفا خدمت آقای نوبخت بفرمایید که ما معلمین مدارس هم تحت تاثیر فشار زیادی هستیم. لطفا این قانون رو برای ما ، همچون سایر کارمندان اجرا کنید. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۸:۳۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام ایا کارکنان شرکتی مشمول این فوق العاده شغل میشوند
آخرین اخبار