بیژن ذوالفقارنسب:

دوئل بزرگ هفته در گودال مرگ/سپاهان و پرسپولیس، به دنبال ۳ امتیاز

کارشناس فوتبال گفت: روز یک شنبه بازی هجومی را از هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس شاهد خواهیم بود.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در رابطه با دیدار سپاهان پرسپولیس گفت: با توجه به حساسیت بازی و شناختی که از دو تیم دارم انتظار می‌رود یک بازی زیبا از دو تیم شاهد باشیم، چون هر دو تیم در این بازی به دنبال پیروزی می‌باشند، نکته قابل توجه این است که با توجه به سختگیری‌های FIFA و AFC تماشاگران دو تیم باید مراقب رفتارشان در این بازی باشند که حاشیه‌ای به وجود نیاید.

او معتقد است تیم سپاهان با تاکتیک حرکت از کناره‌ها و سانتر از جناحین توانسته به نتایج خوبی دست پیدا کند و تیم پرسپولیس نیز با داشتن یکی دو بازیکن تایثرگذار می‌تواند برای گلزنی روی آن‌ها حساب باز کند.

کارشناس فوتبال در مورد اعتقاد امیر قلعه نوعی به سجاد شهباززاده و علی قربانی با توجه به عملکرد ضعیف و نارضایتی هواداران و استفاده کم از محسن مسلمان گفت: من دخالتی در کارمربیان نمی‌کنم، ولی هر مربی با توجه به نیازی که دارد از بازیکنان خود استفاده می‌کند و من با شناختی که از سرمربی سپاهان دارم قطعا در تمرینات نکات مثبتی از این دو بازیکن دیده که از آن‌ها بعضا در ترکیب اصلی استفاده می‌کند.

بیژن ذوالفقارنسب پیش بینی کرد: با توجه به شرایط فعلی جدول در آخر فصل  تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال به همراه تراکتور شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر خواهند داشت و ادامه داد سپاهان و استقلال در شرایط خوبی به سر می‌برند، ولی پرسپولیس با وجود صدر نشینی مشکلاتی نیز دارد که به مرور برطرف می‌شود.

او در پایان عملکرد سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی را بسیار خوب ارزیابی کرد و اعتقاد دارد باید آن نتیجه غافلگیر کننده مقابل السد را در لیگ قهرمانان آسیا جبران کند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.