اعلام نتیجه انتخابات مجلس دوره یازدهم در آذربایجان شرقی

نماینده منتخب مردم در حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

اعلام نتیجه انتخابات مجلس دوره یازدهم در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  نماینده منتخب مردم در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو

راستگو رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را اعلام کرد.

راستگو گفت:  بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، به ترتیب آقایان مسعود پزشکیان با ۱۱۲ هزار و ۲۳۱ رأی، احمد علیرضابیگی با ۱۰۹ هزار و ۹۷۰ رأی، روح‌الله متفکر آزاد با ۱۰۵ هزار و ۴۴۹ رأی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با ۱۰۳ هزار و ۶۷۲ رأی، محمدحسین فرهنگی با ۹۹ هزار و ۷۰۳ رأی و علیرضا منادی با ۸۹ هزار و ۵۶۷ رأی حائز اکثریت آرا شده و به عنوان نمایندگان این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

در حوزه ورزقان

راستگو رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورزقان را اعلام کرد.

راستگو گفت: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه ورزقان، از مجموع ۴۲ هزار و ۲۶۵ رأی مأخوذه، آقای اللهوردی دهقانی با ۲۲ هزار و ۸۲۴ رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

اعلام نتیجه انتخابات مجلس در سه حوزه آذربایجان شرقی

محمدزاده دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

محمدزاده گفت: بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق، از مجموع ۴۰ هزار و ۹۴۳ رأی مأخوذه، سیدحمزه امینی با ۱۴ هزار و ۲۷۷ رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس انتخاب شد.

او افزود: در حوزه انتخابیه ملکان نیز از مجموع ۶۱ هزار و ۱۶۴ رأی مأخوذه، سیدعلی موسوی با ۲۰ هزار و ۱۴۰ رأی موفق به کسب اکثریت آرای این حوزه شد.

بر اساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه مرند و جلفا هم، از مجموع ۱۲۵ هزار و ۸۳۰ رأی مأخوذه، معصومه پاشایی با ۴۰ هزار و ۲۹۴ رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه  بستان آباد

 محمدزاده دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتیجه شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه بستان آباد را اعلام کرد.

 محمدزاده گفت: از مجموع ۴۷ هزار و ۶۶۵ رای ماخوذه در این حوزه، غلامرضا نوری با ۱۷ هزار و ۱۲۷ رای، به عنوان نماینده منتخب به مجلس شورای اسلامی راه یافت.


در حوزه کلیبر هوراند و خداآفرین

نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

راستگو رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اعلام اتمام نهایی شمارش آرا در این حوزه  گفت: در حوزه مذکور از ۵۷۹۹۶ رای ماخوذه، آقای حسین حاتمی با ۱۷۶۲۵ رای حایز اکثریت آرا شد و به مجلس راه یافت.

راستگو میزان مشارکت مردم حوزه کلیبر، خداآفرین و هوراند را در این انتخابات ۷۷ درصد اعلام کرد.

در حوزه  شبستر 

نماینده منتخب مردم شبستر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

راستگو رییس ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع ۵۱ هزار و ۸۷ رای ماخوذه در این حوزه، جعفر راستی با ۱۲ هزار و ۵۹۶ رای حائز اکثریت آراء شد.

در حوزه  میانه

با اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه شهرستان میانه، نتیجه انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه اعلام شد.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع ۶۸ هزار و ۸۱۴ رای ماخوذه در این حوزه، مهدی اسماعیلی با ۱۶ هزار و ۸۶۶ رای در مرحله اول حائز اکثریت آراء شد و به مجلس راه یافت.

علی شامی با ۱۱ هزار و ۷۰۳ رای و بهنام صفایی با ۱۱ هزار و ۳۴ رای هم به مرحله دوم راه یافتند.

میانه در مجلس شورای اسلامی دو نماینده دارد.

در حوزه‌های سراب، اهر و هریس

راستگو رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتیجه یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه‌های سراب و اهر و هریس را اعلام کرد.

راستگو گفت: در حوزه انتخابیه اهر و هریس از ۷۶۷۱۵ رای ماخوذه احمد محرم زاده با ۲۹۸۲۶ رای حائز اکثریت آرا شد.

او افزود: در حوزه سراب هم از مجموع ۶۲۹۰۵ رای ماخوذه آقای یوسف داوودی با کسب ۲۰۲۰۸ رای به مجلس یازدهم راه یافت.

در حوزه  مراغه عجب شیر

منتخب مردم مراغه و عجب شیر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

محمدزاده دبیر ستاد انتخابات استان گفت: با اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر، علی علیزاده با ۴۴ هزار و ۶۹۱ رای از مجموع ۱۲ هزار و ۷۵۰ رای به عنوان نماینده این حوزه به مجلس راه یافت.

در حوزه بناب

نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بناب اعلام شد.

 محمدزاده دبیر ستاد انتخابات استان گفت: با اتمام شمارش آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بناب، از مجموع ۵۵ هزار و ۶۳۶ رأی مأخوذه، محمد باقری با ۲۳ هزار و ۵۴۴ رأی به عنوان نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.