مردم حوزه انتخابیه گرمی مغان با مجموع ۴۲ هزار و ۳۹۱ نفر رای بالاترین میزان مشارکت را در میان پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل در انتخابات مجلس یازدهم رقم زدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ستاد انتخابات شهرستان گرمی، گفت: در این شهرستان بیش از ۵۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در رقابت دیروز بیش از ۸۰ درصد این جمعیت مشارکت کردند.

بر اساس نتایج اعلام شده ولی اسماعیلی با کسب ۲۴ هزار و ۱۶۹ رای بعنوان نماینده این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

بر اساس نتیجه رسمی اعلام شده توسط ستاد انتخابات شهرستان گرمی، در این دوره از انتخابات، کریم تقی زیاده درمانلو با کسب ۱۵ هزار و ۵۸۹ رای، پرستو قاسمی با کسب هزار و ۱۳۰ رای، چنگیز حیدرزاده با کسب ۹۲۰ رای، محمدحسین محمدی هدلو ۱۴۸ رای و هادی رزمجو با کسب ۳۴ رای از راهیابی به مجلس یازدهم بازماندند.

ولی اسماعیلی منتخب مردم شهرستان گرمی برای مجلس یازدهم، در دوره هشتم مجلس نیز نماینده این حوزه انتخابیه در خانه ملت بوده است.

وی متولد ۱۳۵۱ بوده و از چهره های شاخص جریان اصولگرایی به شمار می‌رود و در دوره حضور در مجلس هشتم، عضو هیات رییسه  فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم، سخنگوی فراکسیون اصولگرایان کشور، عضو و سخنگوی هیات رئیسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای سراسر کشور و رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون مجلس بوده است.

اسماعیلی همچنین در مسئولیت‌هایی همچون رییس اداره سیاسی وزارت کشور، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل ارزیابی عملکرد مدیران این وزارتخانه، مشاور اقتصادی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خدمت کرده است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریروز همزمان با سراسر کشور در پنج حوزه انتخاباتی استان اردبیل برگزار شد و ۸۵ نامزد انتخاباتی برای به دست آوردن هفت کرسی مجلس شورای اسلامی رقابت کردند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.