اعلام اسامی نامزد‌های منتخب در کهگیلویه و بویراحمد

ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اسامی نامزد‌ها منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را اعلام کرد.

اعلام اسامی نامزد‌های منتخب در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با پایان زمان رسمی رای گیری در سه حوزه انتخابیه بلافاصله کار شمارش آراء آغاز شد.
احد جمالی افزود: در حوزه بویراحمد و دنا آقای مهدی روشنفکر در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حجت الاسلام سید محمد موحد و در حوزه گچساران و باشت هم آقای غلامرضا تاجگردون حائز بیشترین آرا شدند.

کل آراء ماخوذه در حوزه بویراحمد و دنا ۱۷۵هزار و ۸۵۴رای و کل آراء صحیح ۱۷۳هزار و ۳۳۶بوده که مهدی روشنفکر ۶۶هزار و ۸۹۵، محمد بهرامی ۴۱هزار و ۹۵۱، نادر منتظریان ۳۶هزار و ۸۸، غلام محمد زارع ۲۷هزار و ۹۸۶ و محمد رضوان خود ۴۱۶رای را کسب کردند.

در حوزه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام کل آراء ماخوذه ۱۲۹هزار و ۲۳۵رای و کل آراء صحیح ۱۲۶هزار و ۹۸۶رای بوده که حجت الاسلام محمد موحد ۷۵هزار و ۸۵۰رای، عدل هاشمی پور ۴۷هزار و ۱۷۹، فرزاد نجات نیا ۲هزار و ۹۹۴، امیر همتی نژاد ۳۹۳، علی رضا سجادی ۲۳۴، پروین دانشور ۱۶۹، سپهدار عبدپور ۱۶۲، عنایت الله واحدی منش ۵ و امیرحسین برخه صفر رای را کسب کردند.

در حوزه انتخابیه گچساران و باشت؛ کل آراء ماخوذه ۷۷هزار و ۸۴۱رای و کل آراء صحیح ۷۶هزار و ۵۲۸رای بوده که غلامرضا تاجگردون ۳۸هزار و ۴۲۲رای، سید قدرت الله حسینی بحرینی ۲۱هزار و ۴۱۴، اردلان زینل زاده ۸هزار و ۹۷۷رای و هومن عسکری ۷هزار و ۶۳۷، میلاد گرجی زاده ۷۸ و بهنام همتی صفر رای را کسب کردند.

 

انتهای پیام/ط

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.