۳۹ نفر که اقدام به خرید و فروش رأی کردند و یا قصد انجام آن را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید حسین حسن نژاد رئیس ستاد انتخابات مازندران دقایقی قبل در نشست ستاد انتخابات استان از دستگری ۳۹ متخلف که قصد خرید و فروش آرای را داشتند خبر داد و گفت: با همکاری فرمانداران، هیئت نظارت و بازرسی و دستگاه قضائی و امنیتی ۳۹ نفر از کسانی که اقدام به خرید و فروش رأی می‌کردند و یا قصد انجام آن را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

او با بیان اینکه خرید و فروش آرا در چند شهرستان گزارش شد، افزود: دربرخی شعبه‌ها که از گذشته ذهنیت خرید و فروش رأی وجود داشت، رصد‌های نظارتی افزایش یافت.

حسن نژاد مجموع فضای عمومی شهر‌های استان در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی را مطلوب اعلام کرد و افزود: اینکه تاکنون شکایتی از نحوه و فرایند برگزاری انتخابات در استان نداشتیم.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: خوشبختانه در این دوره از انتخابات با بکارگیری۳۰۸۰ دستگاه احراز هویت، امکان مدیریت کردن شعب اخذ رأی بسیار خوب بود.

او با بیان اینکه شمارش آرا پس از پایان مدت قانونی آغاز می‌شود، گفت: نتایج بلافاصله پس از بررسی دقیق و تأیید هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: تعرفه به میزان کافی توزیع شد و کمبودی وجود ندارد.

حسن نژاد پیش بینی کرد میزان مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میانگین استانی دوره‌های قبل برسد.

انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار