خالد البطش: فلسطین قابل تجزیه نیست

خالد البطش، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گردهمایی حماس با موضوع «با هم برای مقابله با معامله قرن»، با محکومیت این طرح ضد فلسطینی اعلام کرد مقابله با رژیم اشغالگر ادامه خواهد داشت.

خالد البطش، از رهبران جنبش جهاد اسلامیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فلسطین الیوم، خالد البطش، از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گردهمایی «با هم برای مقابله با معامله قرن» که به همت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) برگزار شد، با محکومیت این طرح ضد فلسطینی اعلام کرد که جنگ با رژیم اشغالگر صهیونیستی و درگیری با آن ادامه خواهد داشت و فلسطین فقط برای فلسطینیان است.

رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: «به همه اعلام می‌کنیم که مخالف معامله قرن هستیم و تأکید می‌کنیم که به مقابله با اشغالگر ادامه می‌دهیم و عادی‌سازی روابط با آن را رد می‌کنیم.»


بیشتر بخوانید:


خالد البطش خطاب به کشور‌های عربی نیز گفت: «با حق باشید. از حق ملت ما در بازگشت به خاک خود و آزادسازی آن، حمایت کنید تا با آزادی و کرامت زندگی کنیم.»

وی افزود: «فلسطین با هیچ کس قابل تقسیم نیست و موازنه قوا تا ابد به سود رژیم اشغالگر اسرائیلی نخواهد بود و روزی به سود ملت ما خواهد شد.»

خالد البطش تاکید کرد: «اسرائیل قصد دارد، مقدسات ما را یهودی کند، ولی ما از مقدسات خود دست برنخواهیم داشت. این سرزمین، فقط متعلق به ماست و فقط برای ملت ما خواهد بود.»

رهبر جهاد اسلامی معامله قرن را معامله شومی دانست که آمریکا قصد دارد از طریق آن، قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی قرار دهد، ولی ملت فلسطین، یکپارچه آن را رد می‌کند.

البطش با تأکید بر اینکه، فلسطین هیچ گاه به دست رژیم صهیونیستی نخواهد افتاد، تصریح کرد که فقط وحدت و پایان چنددستگی، مهمترین راه مقابله با معامله قرن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار